محبوب ترین ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

تلویزیون‌ هوشمند آنر با دوربین سلفی پاپ آپ ۱۹ مردادماه معرفی می‌شود

تلویزیون‌ هوشمند آنر با دوربین سلفی پاپ آپ ۱۹ مردادماه معرفی می‌شود

طبق اعلام هواوی، ماه آینده و در تاریخ  ۱۰ اوت برابر با ۱۹ مردادماه، شاهد معرفی مجموعه‌ای از تلویزیون‌های هوشمند از سوی چینی‌ها خواهیم بود. هفته‌ی گذشته جورج ژائو (مینگ)، مدیرعامل آنر، اطلاعات بیشتری در مورد نخستین تلویزیون هوشمند این شرکت از جمله اطلاعاتی در مورد تراشه‌ و قابلیت‌های دستگاه جدید به‌اشتراک گذاشت.

انتظار می‌رود تلویزیون هوشمند آنر موسوم بهSmart Screenبا تراشه‌ی اختصاصی هواوی که با همکاری بایدو توسعه یافته است، یعنی تراشه‌یHongjun 818به بازار عرضه شود. تراشه‌ی مذکور با هدف بهره‌مندی در نمایشگرهای هوشمند توسعه یافته خروجی صدا و تصویر باکیفیتی ارائه می‌دهد.

همچنین تراشه‌یHongjun 818از معماری هشت هسته‌ای بهره می‌برد و از نمایش تصاویر ویدئویی با کیفیت 8Kبا نرخ ۳۰ فریم در ثانیه یا کیفیت تصاویر ویدئویی با کیفیت 4Kو نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند

براساس اعلام آنر، تراشه‌ی بایدو فرمان‌های صوتی از راه دور را نیز پشتیبانی می‌کند، در نتیجه انتظار می‌رودSmart Screenآنر با دستیار هوشمند صوتی به بازار عرضه شود و بتواند بدون نیاز به ریموت کنترل و تنها با میکروفون داخلی، فرمان‌های صوتی کاربران را اجرا کند.

هنوز مشخص نیست چرا آنر تصمیم گرفته تلویزیون هوشمند خود را با دوربین پاپ آپ سلفی به بازار عرضه کند.

ممکن است این پاپ‌آپ حسگر حرکتی باشد و برای عملکرد درست ژست‌های حرکتی یا حتی برای استفاده در اپلیکیشن‌های بازی و اپلیکیشن‌هایی که نیاز به کنترل حرکتی دارند، تعبیه شده باشد.

باید تا ماه اوت صبر کنیم و ببینم واقعا آنر با چه هدفی این دوربین پاپ آپ را برای نخستین تلویزیون هوشمند خود درنظر گرفته است.

نظرات (0)

    ثبت نظر