محبوب ترین ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

طراحی وبسایت به انگلیسی در زام دیزاین

طراحی وبسایت به انگلیسی در زام دیزاین

اهمیت طراحی سایت به انگلیسی

این روز ها چالش بسیاری از کسب و کار ها یافتن الگو و روش هایی برای ارتباط گرفتن با مشتریان فرا، مرزی است که بتوانند درامدهایی دلاری کسب کنند و با توجه به نرخ جهانی و بین المللی سود داشته باشند. افرادی که در کسب و کار خود هوشمندانه و متبحر هستند هرگز از این گزینه غافل نخواهند ماند که چطور می توان با طراحی سایت انگلیسی می توان خود را به همگان معرفی نمود و برندی را جهانی کرد. زبان انگلیسی مزیت بزرگ و مهمی که دارد، پذیرش بین المللی بالای آن است و اغلب کشور ها با آن آشنایی دارند. اگر تا کنون نسبت به طراحی سایت به انگلیسی اقدام نکرده اید، قطعا با انجام ان خواهید دید که چطور می توان فعالیت های سازمانی را گسترش داد و با رقیبان خود در سراسر جهان به رقابت بپردازید و سرمایه گذاری های بزرگ نمایید. این نوع وبسایت ها محدود به مشاغلی خاص نیست و می توان هر یک از مشاغل را با ان توسعه داد.

چرا طراحی سایت به انگلیسی داشته باشیم؟

وجود افراد توریست در بازار های محلی و شهر های مختلف و رفت و آمد تجار از دیگر کشور ها این نیاز را ایجاد می کند تا راهی برای برقراری ارتباط با آن ها پیدا نمود. حتی ممکن است سایتی به زبان فارسی داشته باشید و در برخی موارد مشتریانی از دیگر کشور ها شما را در جستجوی اینترنتی خود داشته باشند و درخواست خدمات نمایند. از این رو بهتر است طراحی سایت به انگلیسی داشته باشید تا بدانید انگلیسی زبان ها و مشتریان خارجی از چه محصولی بیشتر استقبال می کنند و بهتر می توان آن را فروخت. همانطور که می دانید کاربرد زبان انگلیسی این روز ها در جامعه، شبکه های اجتماعی و کسب و کار ها امری غیر قابل اجتناب است، از این رو بهتر است آپدیت و به روز عمل کنید تا از دیگر رقبای هم رده عقب نمانید و بهتر به سوی کسب و کاری پر رونق حرکت کنید.

طراحی سایت دو زبانه در مشهد با زام دیزاین

چه مشاغلی نیاز به طراحی وبسایت انگلیسی دارند؟

شاید در گذشته می شد این نوع فعالیت را به تجارت های بزرگ و بین المللی اختصاص داد که برخی معاملات در سطح جهانی در دستان گروه اندکی بود و سرمایه و نفوذ زیادی در بازار داشتند اما امرروزه به روش های مختلف بدون نیاز به هیچ معرفی می توان خود را به دنیا معرفی نمود. این مشاغل می تواند از تلید محصولات کارخانجاتی و صنایع، خدمات الکترونیکی، صنایع دستی، انجام فعالیت های فرهنگی مذهبی و غیره باشد. تنها کافی است خروجی مرغوب و باکیفیت داشته باشید، آنگاه خواهید دید که بدون محدودیت فروش خواهید داشت. پس نیازی نیست به کسب و کار کوچک خود با دید بسته بیاندیشید و فکر کنید سود و درآمد های کلان از افراد سرشناس و سرمایه دار است. هر آنچه را که به خواهید در دنیای مجازی و تحت وب به دست خواهید آورد. کافی است طراحی سایت کسب و کار خود را به افراد حرفه ای بسپارید و ببنید چگونه رشد می کنید.

چطور می توان با طراحی سایت به انگلیسی خود را معرفی کرد؟

شاید با خود فکر کنید

  1. با طراحی سایت به زبان انگلیسی چطور می توان استارت زد و کار را شروع کرد؟
  2. چطور می توان خدمات را به افرادی در آن سوی مرز ها معرفی کرد؟
  3. آیا می توان با طراحی وب سایت به انگلیسی به جلب توجه و اعتماد افراد پرداخت؟
  4. چطور می توان در میان رقبا فروشنده برتر و اول بود؟

و هزاران سوال دیگر که حتی ممکن است شما را از ابتدای امر برای اقدام به طراحی سایت منصرف کنند.

طراحی سایت به زبان انگلیسی در مشهد

در نظر داشته باشید، سایت همچون کشتی است که مسافران را به مقصدی خاص می رساند، اما این کاپیتان و نوع داده های وی است که می تواند یک سفر را با موفقیت به سر انجام برساند. با طراحی سایت نصف راه را رفته اید، اما اگر موفق عمل کنید و فروش داشته باشید 100 درصد، برد از آنِ شما است. می توان با کد نویسی، لینک ها، ترجمه های روان و سلیس و تولید محتوای حرفه ای افراد را جذب سایت نمود. تولید محتوا و کد نویسی از جمله عواملی هستند که اگر حرفه ای انجام شوند می توانید به طور قطع به عنوان یک برگ برنده در همه دوران از آن استفاده کنید. تولید محتوا برای سایت انگلیسی زبان کاری است تخصصی که در همه زمان ها با ورود محصول جدید نیز می توان به فروش پرداخت، بدون هیچ گونه تبلیغات جانبی یا بازرایابی های خاصی که هزینه های بسیار به همراه دارد.

طراحی تخصصی سایت دو زبانه در مشهد با زام دیزاین

نکات مهم در طراحی سایت به انگلیسی

  1. مراجعه به تیم های حرفه ای طراحی سایت به انگلیسی
  2. هدف از طراحی وبسایت انگلیسی
  3. استفاده از روانشناسی وب در طراحی سایت
  4. استفاده از قالب و فریم های جذاب، متناسب به نوع فعالیت
  5. استفاده از فونت های محبوب بین المللی
  6. ایجاد دسترسی های آسان و بدون هیچ ابهامی برای هر نوع کاربری از سطح تحصیلات پایین تا عالی
  7. استفاده از تصاویر عکاسی شده صنعتی، با کیفیت و واضح
  8. سرعت بارگزاری بالا
  9. ایجاد سایت ریسپانسیو و واکنش گرا
  10. ایجاد گالری، محصولات، مشخصات، تماس با ما، درباره ما، نظرات کاربران و غیره به انگلیسی
  11. وجود درگاه پرداخت امن اینترنتی
  12. ارائه مجوز های الکترونیکی سایت
  13. تولید محتوای انگلیسی

اهمیت طراحی سایت دو زبانه

اما سوال اینجا است اگر سایتی داشته باشیم و بخواهیم از زبان دیگر استفاده کنیم چه باید کرد؟ اگر اکنون به فکر دو زبانه کردن سایت فارسی زبان خود هستید، زام دیزاین به دلیل این انتخاب شایسته به شما تبریک می گوید زیرا وجود زبان انگلیسی در طراحی سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دو زبانه کردن سایت باید به گونه ای باشد که ساختار جدید باعث شود رد نتایج جستجوی کاربران دیگر کشور ها نیز پیشنهاد داده شوید. می توان در طراحی سایت دو زبانه از متا تگ ها استفاده کرد که با این کار به موتور های جستجو اعلام می کنید که چه زبان هایی در سایت فعال هستند. صفحاتی که به زبان انگلیسی هستند را مشخص نمایید و به کمک لینک ها امکان تغییر زبان را به دیگر زبان ها به وجود آورید. برای دسترسی بهتر می توان لیست زبان های موجود در سایت را در صفحه اول یا همان ایدنکس قرار دهید تا کاربر زبان مورد نظر را انتخاب نماید.

طراحی تخصصی سایت دو زبانه در مشهد

چرا کسب و کار ها گرایش به زبان انگلیسی پیدا کرده اند؟

این امری طبیعی است که با پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات همه کشور های دنیا به سمت اتحاد و یکپارچگی سازمانی روی آورند. از آنجائیکه زبان رسمی و بین المللی، انگلیسی معرفی شده است و بسیاری از معاملات، طراحی اپلیکیشن ها، نرم افزارها، طراحی سایت و دیگر ارتباطات در بستر زبان انگلیسی انجام می شود تا با یک زبان در سراسر دنیا بتوان ارتباط برقرار نمود. هر چند از چند سال گذشته زبان انگلیسی به وضوح در تجارت الکترونیک خود نمایی می کند اما به دلیل کارایی روز افزون اینترنت در زندگی روز مره، اکنون به گونه ای برجسته تر در نظر هویدا شده است. در دنیای کسب و کار خود با تجارت الکترونیک پیوندی عمیق و همه جانبه داشته باشید تا بتوانید از هر طریقی پلی بزنید برای دریافت ارتباطات و فروش بیشتر. فضای اینترنت نا محدود است و می توانید هر انچه را که می خواهید بدون دغدغه به دست اورید. کافی است بهترین ها را ارائه دهید و رضایت مخاطب را جلب کنید. در این صورت طراحی سایت به انگلیسی می تواند گامی مهم در پیشبرد استراتژی های مهمی سازمانی باشد.

طراحی سایت به انگلیسی در زام دیزاین

طراحی سایت انگلیسی در زام دیزاین

آنچه که در تیم دیزاین در نظر داریم ارائه بهترین الگو های طراحی سایت به مخاطبان و مشتریان گرامی است. طراحی سایت به زبان انگلیسی، عربی، روسی، فرانسه و غیره از جمله اهداف مشاغل مختلف است که با توجه به بازار هدف سفارش می دهند. با شناسایی نیاز مخاطب، بازار هدف و بخش های مهم در طراحی سایت یک کسب و کار می توان بهترین بازخورد ها را از طراحی سایت دریافت نمود و توسعه و ورنق اقتصادی را به وضوح مشاهده کرد. بهتر است طراحی وبسایت به انگلیسی توسط افراد حرفه ای انجام شود تا آزمون و خطا کمتر شود و زمانی را که قرار است صرف رفع ایرادات و اصلاحات شود، برای معرفی محصولات و خدمات برند به موتورهای جستجوی جهانی صرف گردد.

در صورت تمایل و سفارش طراحی وبسایت به انگلیسی  می توانید با شماره های زام دیزاین تماس حاصل نمایید تا پس از دریافت مشاوره های لازم، ثبت سفارش را داشته باشید.

نظرات (0)

    ثبت نظر