محبوب ترین ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

جایزه 40 هزار دلاری سامسونگ برای بهترین ایده‌های طراحی

جایزه 40 هزار دلاری سامسونگ برای بهترین ایده‌های طراحی

  شرکت سامسونگ به همراه مجله دیزن با همکاری یکدیگر قصد دارند تا رقابتی جدید را برای گوشی‌ها و دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند برگزار کنند.

در این رقابت، کاربران می‌بایست ایده‌های جدیدی را برای تولید وسایل جانبی ویژه گوشی‌های گلکسی، تبلت‌ها و محصولات پوشیدنی سامسونگ ارائه دهند. مجموع 40 هزار دلار جایزه برای این مسابقات تعیین شده است.

کاربران می‌توانند وسایل جانبی همچون بندهای ساعت، قاب محافظ گوشی‌ها یا تبلت‌ها و حتی قاب نگهدارنده ایربادهای سامسونگ را طراحی کنند. اولویت سامسونگ در انتخاب این بهترین طرح، ارتقای تجربه کاربری دارندگان محصولات این شرکت است و زیبایی، در درجه دوم اهمیت قرار دارد.

همچنین، یک بخش از این مسابقه به طراحی والپیپرها اختصاص دارد. این والپیپرها می‌بایست تعاملی بوده و در موقعیت‌های مختلف، اطلاعات ضروری را در اختیار کاربران قرار دهد.

سامسونگ و دیزن از هر دسته‌بندی، پنج طرح را انتخاب می‌کنند و در جلسه‌ای که در لندن برگزار خواهد شد، این طرح‌ها در مقابل هیات داوران به نمایش درمی‌آیند و بهترین طراح انتخاب خواهد شد. جایزه این افراد در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ که در شهر سن خوزه برگزار می‌شود، اهدا خواهد شد.

جایزه نفر اول هر بخش 10 هزار دلار تعیین شده و نفرات دوم و سوم به ترتیب 5 و 3 هزار دلار ردیافت خواهند کرد. هزار دلار نیز برای نفرات چهارم و پنجم در نظر گرفته شده است.

نظرات (0)

    ثبت نظر