محبوب ترین ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

خدمات حرفه ای زام دیزاین

خدمات حرفه ای زام دیزاین

شرکت طراحی برنامه نویسی زام دیزاین با توجه به نیاز کاربران و متقاضیان توسعه تجارت اینترنتی، خدمات قابل توجهی ارائه می کنند که می تواند شامل طراحی سایت و اپلیکیشن، بهینه سازی و سئو سایت، طراحی نرم افزار و تبلیغات اینترنتی باشد. تمام خدمات قابل ارائه در زام دیزاین به نوع خود سهم عمده ای در بازاریابی و گسترش کسب و کارها دارند. افرادی که می خواهند پر قدرت در دنیای مجازی معرفی شوند از تمام این خدمات در جایگاه های ویژه و بصورت هدفمند استفاده می کنند تا مخاطبان زیادی را از گوشه کنار کشور و حتی خارج از مرزهای بین الملی جذب کنند. در این مقاله خدمات قابل ارائه در زام دیزاین را با ذکر جزئیات بررسی می کنیم.

طراحی وبسایت در زام دیزاین

اولین قدم برای حضور در بازار تجارت اینترنتی، طراحی سایت است، در واقع با داشتن یک وبسایت می توانید بخشی از دنیای مجازی گوگل را به خود اختصاص دهید. با طراحی سایت صفحه ای به شما اختصاص داده می شود که می توانید در آن هر آنگونه که می خواهید  به دنیا معرفی شوید، حال هرچقدر این معرفی با جزئیات بیشتر و گسترده تر باشد نیاز به شیوه های طراحی سایت حرفه ای تری دارد. اگر می خواهید در میان تمام سایت های موجود در گوگل حرفی برای گفتن داشته باشید بهتر است تمام مراحل طراحی سایت را بر اساس اصول سئو طراحی کنید، به این طریق می توانید در صدر برترین های گوگل قرار بگیرید.

طراحی اپلیکیشن در زام دیزاین

اپلیکیشن نرم افزارهایی هستند که در موبایل های اندروید، تبلت و سایر سیستم های هوشمند دیجیتالی نصب و برنامه هایی را اجرا می کنند. این نرم افزارها قابلیت دسترسی به خدمات و برنامه های طراحی شده را در گوشی های هوشمند ایجاد کرده اند. با گسترش تکنولوژی و روی کار آمدن گوشی های هوشمند و تبلت، استفاده از کامپیوتر کمتر شده بطوری که با طراحی اپلیکیشن های مختلف دیگر کمتر کسی برنامه های مورد نیازش را از طریق کامپیوتر دنبال می کند.

در دنیای امروز که دسترسی به اینترنت از طریق موبایل بیشتر شده، گسترش و طراحی اپلیکیشن های مختلف سهم عمده ایی در تجارت و برندینگ دارد، بطوریکه در این اپلیکیشن ها بصورت خودکار به صفحات مورد نظر ارجاع داده می شوید تا از برنامه های انتخابی تان لذت ببرید.

مراحل طراحی اپلیکیشن

  • هدف گذاری در طراحی اپلیکیشن: تعیین کنیم که چه برنامه ای و با چه محتوایی می خواهیم طراحی کنیم.
  • تعیین تعداد کاربرانی که می خواهند آپ را دانلود کنند و هزینه ای که باید در قبال آن پرداخت شود.
  • پلتفرم های مختلف را بررسی و از هرکدام که موقعیت بهتری ایجاد می کنند استفاده کنید.
  • طراحی اپلیکیشن حرفه ای بطوریکه کنجکاوی مخاطب را برای طی کردن مراحل بعدی تحریک کند.
  • طراحی اپلیکیشن همراه با قابلیت بازاریابی و تبلیغ

بهینه سازی وبسایت در زام دیزاین

بهینه سازی وب سایت مهمترین گام برای بازدهی و جذب مشتری می باشد که می تواند برند شما را از زیر صفحات پنهان گوگل به صفحه اول و در دسترس بازدیدکنندگان قرار دهد. بهینه سازی وبسایت در واقع طراحی سایت بر طبق قوانین سئو می باشد بطوری که برای موتور جستجو گوگل قابل فهم باشد. یکی از بخش هایی که در سئو سایت مؤثر است جذاب بودن تصاویر و محتوای داخل سایت می باشد که می تواند بر تعداد مخاطبان و کاربران سایت بیافزاید، حال این اصول از کجا سرچشمه می گیرد و راه کارهای جذابیت سایت کدام اند را می توانید در سایت طراحی زام دیزاین جستجو کنید.

تیم حرفه ای زام دیزاین با مهارت و تجربه هایی که در رابطه با بهینه سازی سایت دارند و با توجه به قوانین جدید گوگل برای سئو، اطلاعات خود را بروز رسانی می کنند تا همچنان سایت های مورد نظر را در صدر صفحات گوگل نگهدارند.

طراحی و تولید نرم افزارهای کاربردی در زام دیزاین

یکی از خدمات قابل ارائه در زام دیزاین، طراحی و تولید نرم افزارهای کاربردی برای شرکت های مختلف می باشد. اینگونه نرم افزارها به عنوان تبلیغات سایت می توانند نقش مهمی در افزایش کاربران سایت داشته باشند. در گروه طراحی زام دیزاین، متخصصین حرفه ای با علم بر طراحی و برنامه نویسی نرم افزار، مطابق با سلیقه و ایده های متقاضیان، نرم افزاری کاربردی و هدفمند را طراحی می کنند.

تبلیغات اینترنتی در زام دیزاین

با توجه به اینکه امروزه اینترنت بخشی از زندگی روزانه افراد را به خود اختصاص داده، شرایطی محیا شده که شرکت ها و کسب و کارهای مختلف از طریق دنیای مجازی به مخاطبان و مشتری های خود نزدیک تر شوند. یکی از این راه ها تبلیغات از طریق شبکه های مجازی تلگرام، اینستاگرام، وبسایت و دیگر نرم افزارهای کاربردی می باشد که می تواند در سریع ترین زمان شما را در دنیای مجازی معرفی کنید. اکنون کمتر کسی برای پیدا کردن موردی دست به اقدامات حضوری می زند، بلکه تنها با داشتن اینترنت و یک سیستم هوشمند می توان در خانه نشست و به دنیا دسترسی داشت. با توجه به گستردگی فضای مجازی در دنیا، تبلیغات اینترنتی در راستای برندسازی شرکت ها بسیار مورد توجه بوده، بطوریکه نسبت به سایر تبلیغات بازخورد بهتری داشته است.

ویژگی های طراحی وبسایت در زام دیزاین

طراحی وبسایت و اپلیکیشن توسط گروه طراحی زام دیزاین مزیت هایی دارد که باعث می شود، سایت شما در میان سایر رقیبان خاص تر شود. از ویژگی هایی که گروه طراحی زام دیزاین را نسبت به سایرین برتری می دهد، ارائه خدمات آنلاین است. در خدمات آنلاین می توانید از هر کجای کشور، صرف نظر از هزینه های رفت و آمد، برای طراحی سایت و اپلیکیشن های دلخواه با طراحان ما برای تصویب طرح نهایی سایت همکاری داشته باشید. همچنین ادمین های سایت با پاسخگویی 24 ساعته این امکان را به شما می دهند تا در هر ساعتی از شبانه روز از سایت زام دیزاین درخواست خدمات کنید. در سایت زام دیزاین تمام مراحل طراحی سایت شامل طراحی قالب اولیه، طراحی قالب نهایی سایت، بارگذاری و پشتیبانی با قدرت تمام انجام می گیرد، بنابراین می توانید با خیال راحت نسبت به دریافت خدمات گروه طراحی زام دیزاین اقدام کنید.

 

نظرات (0)

    ثبت نظر