محبوب ترین ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

طراحی انواع وبسایت های کاربردی در زام دیزاین

طراحی انواع وبسایت های کاربردی در زام دیزاین

طراحی وبسایت خدماتی

اگر بخواهیم تمام کسب و کار ها را تقسیم بندی کنیم، اغلب فعالیت ها و درآمدزایی ها یا بر اساس تولید یک کالا است یا تجارت و مبادله کالا اما مهمترین سهم درآمدزایی کارهای خدماتی است که بخش بزرگی از کسب و کارهای امروزی را به خود اختصاص داده اند. در مشاغل خدماتی هیچگونه کالایی خرید و فروش نمی شود بلکه هنر، تخصص و ارزش خدماتی که انجام می شود به مشتری فروخته می شود. با رونق کسب و کارهای خدماتی، اکثر شرکت های خدماتی برای معرفی و بازاریابی خدمات قابل ارائه در اینترنت، اقدام به طراحی وبسایت خدماتی می کنند. نظیر این وبسایت ها را می توان در طراحی سایت خدمات نظافت منزل، طراحی سایت خدمات دندانپزشکی و غیره مشاهده کرد.

وبسایت های خدماتی با توجه به کاربری و نیاز مشتریان در دو نوع سایت های مشاوره ای و خدماتی طراحی می شوند. در سایت های خدماتی، خدمات مورد نظر تبلیغ و با ارائه رزومه و اطلاعات کافی از فعالیت های شرکت، شما را به صفحه ثبت سفارش خدمات راهنمایی می کنند، حال آنکه در سایت های مشاوره ای، تنها اطلاعاتی جهت مشاوره در زمینه خدمات مورد نظر تبادل می شود مثل سایت های مشاور خانواده که به متقاضیان و اعضای سایت مشاوره می دهند. بنابراین اگر متقاضی طراحی وبسایت خدماتی در زام دیزاین هستید، بهتر است از قبل نسبت به نوع فعالیت و کاربری وبسایت با گروه طراحی زام دیزاین مشورت کنید.

طراحی وبسایت بازرگانی

شرکت های بازرگانی که در زمینه واردات و صادرات کالاهای مختلف فعالیت می کنند، برای فروش کالا در بازار داغ تجارت جهانی نیاز به طراحی وبسایت بازرگانی دارند. وبسایت های بازرگانی با توجه به تبلیغ کالا و معرفی شرکت بازرگانی در مرزهای بین الملی باید به نحوی طراحی شوند که مشتری های بین الملی با چند زبان زنده دنیا بتوانند با سایت در حوزه تجارت ارتباط برقرار کنند. طراحی وبسایت بازرگانی توسط گروه زام دیزاین با در نظر گرفتن نوع فعالیت شرکت بازرگانی طراحی می شود. از ویژگی هایی طراحی سایت بازرگانی می توان به چند زبانه بودن سایت، قالب اولیه و نهایی سایت، امکانات و بخش مورد نیاز مشتری و مخاطبان بین الملی سایت اشاره کرد.

طراحی وبسایت های بازرگانی به دلیل اینکه خارج از محدوده های فرا مرزی به معرفی فعالیت های تجاری می پردازند، باید به گونه ای طراحی شوند که بتوانند در کوتاه ترین زمان به وبسایت های رقیبان تجاری غلبه کنند. چنین سایتی اگر جامع باشد و تمام اطلاعات مور نیاز مخاطبان را در برگیرد، می تواند در آینده ای نزدیک به رتبه خوبی در گوگل دست پیدا کند و در نهایت باعث فروش بیشتر محصولات از طریق دنیای وبسایت می شود.

در طراحی سایت بازرگانی صفحاتی نظیر تاریخچه شرکت، معرفی اعضای هیئت مدیره و سهامداران، معرفی محصولات با جزئیات بسته بندی و خدمات پس از فروش، صفحه ارتباط آنلاین با ادمین های سایت شرکت، فرم های ثبت سفارش محصولات بصورت اینترنتی و صفحه اخبار روز شرکت و مطالب مرتبط با فعایت شرکت های بازرگانی طراحی می شود.

طراحی وبسایت شرکتی

راه های مختلفی برای گسترش کسب و کار وجود دارد اما صرف نظر از فعالیت های تبلیغاتی در دنیای حقیقی، می توانید با طراحی وبسایت شرکتی برای رسیدن به اهداف تجاری، بلندتر قدم بردارید. شما می توانید از طریق طراحی وبسایت شرکتی، در اذهان بسیاری از مردم در دنیای مجازی ماندگار شوید، فقط کافی است طراحی سایت شرکتی را به حرفه ای های طراحی وبسایت زام دیراین بسپارید تا تصویری واضح و ایده آل از برند و خدمات شرکت شما خلق کنند. در نظر داشته باشید که معرفی از طریق وبسایت با تبلیغات و تعاملات تجاری در دنیای حقیقی فرق دارد، اینبار شما با مخاطبان بیشتر و نیازهای متنوع تری روبرو هستید، بنابراین باید در طراحی سایت حرفه ای تمام المان های مورد نظر در راستای حوزه کسب و کار، نیازهای مشتری و مخابات هدف در نظر گرفته شود، بگونه ای که مخاطب دست خالی از سایت بیرون نرود. در طراحی وبسایت شرکتی به دلیل اینکه باید مطابق با نیازهای روز دنیا پیش بروند، رعایت اصل پویایی و قرار دادن پنل مدیریت محتوای سایت برای بروز رسانی و اضافه های کردن بخش های جدید ضروری است.

طراحی وبسایت شخصی

این نوع سایت ها همانطور که از اسم آن پیداست بر اساس سلیقه شخصی متقاضیان طراحی و کاربردهای گوناگونی دارد. وبسایت های شخصی می توانند بنا به دلایل مختلفی مثل کسب درآمد، نمایش آثار هنری،  اشتراک گذاری مقاله های علمی پژوهشی، یا پیرو علاقه های شخصی صاحب سایت طراحی شوند. طراحی اینگونه وبسایت ها منجر به خلق یک أثر هنری می شود که ذوق صاحب سایت را نشان می دهد. گروه طراحی سایت زام دیزاین با توجه به تجربیات حرفه ای، با در نظر گرفتن ایده و سلیقه های شخصی صاحب سایت و کاربری آن، قالب های شکیل همراه با یک سیستم مدیریت محتوای هدفمند طراحی می کنند تا مخاطبان سایت بدون هیچگونه پیچیدگی بتوانند با حوزه فعالیت سایت ارتباط برقرار کنند.

در طراحی وبسایت شخصی صفحاتی به جهت نمایش پروفایل شخصی و رزومه صاحب سایت، بخش نمونه کارها و گالری تصاویر، معرفی خدمات و محتوای قابل ارائه در سایت و صفحه وبلاگ شخصی طراحی می شود و پس از تأیید نهایی قالب سایت، پیاده سازی می شود. اگر می خواهد در دنیای مجازی از دروازه های مرزی خارج و به دنیای بزرگتر معرفی شوید، طراحی سایت شخصی را به گروه طراحی وبسایت زام دیزاین بسپارید تا با استفاده از اصول سئو، سایت شما را در میان رتبه های برتر گوگل نمایش دهند.

طراحی وبسایت اطلاع رسانی

طراحی سایت اطلاع رسانی برای افرادی که همواره می خواهند کسب و کار خود را بروز کنند ضروری است و این سایت ها بر مبنای محتوایی که دارند باعث پیشرفت سایر مشاغل می شوند. با طراحی سایت اطلاع رسانی مخاطبان بدون واسطه با صاحب سایت ارتباط برقرار می کنند و از محتوای مربوط به فعالیت های ورزشی، هنری، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و حتی مشاغل موجود در سایت مطلع می شوند. در طراحی چنین سایت هایی نیاز به استفاده از سیستم های پیچیده و پشتیبانی قوی نیست، بلکه با طراحی آسان پنل مدیریت سایت، خود فرد می تواند فرمان هدایت سایت را برای رسیدن به اهداف به دست بگیرد.

در طراحی سایت اطلاع رسانی امکاناتی در نظر گرفته می شود که باید در قالب اصلی سایت پیاده سازی شود. این امکانات عبارت اند از:

  • امکان نوشتن و ویرایش مطالب بصورت گسترده و نا محدود با استفاده از نرم افزار وُرد.
  • امکان مدیریت وبلاگ و تنظیم دسته بندی مطالب همراه با قابلیت حذف و اضافه نمودن بخش های جدید
  • در نظر گرفتن پنل کاربران و مدیریت اعضای سایت
  • احداث گالری برای نمایش تصاویر و محتوای فیلم ها
  • ایجاد بخش های مجزا برای اخبار، مقالات و امکانات دیگر مورد نیاز
  • صفحه ارتباط با ما، ارسال نظرات، ارتباط پیام کوتاه آنلاین
  • قابلیت ارتباط با شبکه های مجازی برای دنبال کردن محتوای سایت در نرم افزارهای موبایل

طراحی حرفه ای انواع وبسایت در زام دیزاین

گروه طراحی زام دیزاین با سال های تجربه در زمینه طراحی انواع وبسایت با کاربری های مختلف، توانسته با استفاده از اصول طراحی سایت بر اساس قوانین سئو، گامی مؤثر در رتبه بندی سایت های مورد نظر در موتورهای جستجو بردارد. در نظر داشته باشید که وبسایت، دروازه ای رو به موفقیت های بزرگ می باشد، پس با طراحی حرفه ای وبسایت برای آینده کاری خود سرمایه گذاری کنید.

  تلفن تماس با زام دیزاین:  09353523762

نظرات (0)

    ثبت نظر