محبوب ترین ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برنامه نویسی و طراحی وبسایت شرکتی در مشهد

برنامه نویسی و طراحی وبسایت شرکتی در مشهد

مسلماً طراحی وبسایت شرکتی، فضایی شکیل و در شأن هویت شرکت ها است که می تواند محصولات و خدمات شرکتی را در بهترین حالت به مشتریان معرفی و بفروش برساند. در این مقاله قصد داریم شما را با ویژگی های طراحی وبسایت های شرکتی و الگوهای کاربردی در طراحی اینو نوع وبسایت ها آشنا کنیم.

طراحی وبسایت شرکتی، سرمایه گذاری بلند مدت

طراحی وبسایت شرکتی یک نوع سرمایه گذاری در دنیای مجازی است، بی شک سرمایه ای که در ابتدا صرف طراحی سایت می کنید در طولانی مدت به شکل چند برابری باز می گرد علاوه بر اینکه خدما شرکت شما بصورت یک برند معتبر و معروف جهانی در میان سایر کسب و کارها می درخشد. اما آیا همه ی وب سایت های با موفقیت روبرو می شوند؟ بهتر است بدانید که در رابطه با بازاریابی مجازی المان های مختلفی دست به دست هم می دهند تا پله های ترقی را طی کنید. از طراحی وبسایت شرکتی حرفه ای گرفته تا مدیریت صحیح سایت، طراحی اپلیکیشن برای دسترسی و خرید راحت، بروز رسانی اطلاعات و بازاریابی محتوا هر کدام به سهم خود می توانند در میزان پیشرفت وبسایت شرکتی دخیل باشند. در ادامه هر کدام از این عوامل مؤثر در موفقیت بازاریابی وبسایت شرکتی را بررسی خواهیم کرد.

ویژگی یک وبسایت شرکتی حرفه ای

در نظر داشته باشید که در بازاریابی مجازی، مخاطبان هیچ چیز قابل لمسی از محصولات و خدمات شرکت شما را تجربه نمی کنند، بلکه تنها پل ارتباطی شما ارتباط چشمی است، به این منظور که باید تمام مراحل بازاریابی و فروش محصول حضوری را به صورت هویت تصویری درآورده بگونه ای که مشتری با ورود به سایت، هیچ سؤال بی جوابی برایش نماند. در طراحی وبسایت شرکتی، همانطور که شرکت ها به دیزاین و چیدمان دکوراسیون برای جذب مشتری ها اهمیت می دهند، سعی می شود تا زمینه ی جذاب و طراحی هوشمندانه تری از وبسایت های شرکتی را به تصویر بکشند، چراکه اگر دفتر مدیریت شرکت ها تنها میزبان عده ای انگشت شمار می باشند، وب سایت شرکتی میزبان هزاران نفر مخاطب مجازی است که خدمات شما را با سایر رقیبان مقایسه می کنند. پس در نظر داشته باشید که وبسایت شرکتی حرفه ای باید بگونه ای طراحی شود تا جلوه ای جذاب و ماندگار در ذهن مخاطبان مجازی ایجاد کند.

در نظر داشته باشید که شمار زیادی از افراد بدون اطلاعات و آشنایی قبلی وارد سایت می شوند، پس این اهمیت زیادی دارد که در نگاه اول چه دیدگاهی را نسبت به هویت و خدمات شرکت پیدا کنند. با طراحی وبسایت حرفه ای، کاربرانی که تصادفی وبسایت شرکتی خاصی را انتخاب می کنند، با نمایی ایده آل از برند و کسب و کار  مذبور روبرو می شوند و این حتی اگر منجر به خرید نشود، می تواند مخاطبان را برای خرید در آینده ترغیب کند.

از دیگر ویژگی های یک طراحی وبسایت حرفه ای، قابلیت ها و امکاناتی است که در سایت به نمایش گذاسته می شود. قطعا برای ایجاد هر صفحه و وارد کردن اطلاعات، برنامه نویسی حرفه ای و دقیق نیاز می باشد که سایتی جامع با قابلیت بارگذاری و مدیریت آسان را پیاده سازی می کند.

الگوهای کاربردی در طراحی وبسایت

قبل از هز چیزی بهتر است بدانید که در زمینه طراحی سایت، از روش های مختلف و یا  الگوهای مختلفی پیروی می شود که هر کدام بنا به کاربرد و نیاز مشتریان مورد استفاده قرار می گیرند. الگوی استاتیک، نیمه استاتیک و داینامیک یا پویا سه روش متداول در طراحی انواع وبسایت ها می باشند که هر کدام علاوه بر شیوه طراحی و برنامه نویسی مختص خود، مزیت ها و معایبی دارند که کارایی برخی از وبسایت ها را محدود و یا گسترده تر می کنند. در این مقاله قصد داریم الگوی مناسب برای طراحی وبسایت شرکتی را معرفی کنیم.

طراحی وبسایت شرکتی، سایتی داینامیک و پویا

قبل از طراحی وبسایت شرکتی بهتر است چشم انداز خود را نسبت به اهدف طراحی وبسایت بررسی کنید، آیا این اهداف مختص به معرفی محصول در زمان حال می باشد!؟ بی شک بسیاری از شرکت ها برای رونق کسب و کار و فروش بیشتر محصولات در دنیای تجارت مجازی، با اهداف بلند مدت شروع به طراحی وبسایت شرکتی می کنند. آنها خود را به زمان و آنچه که هم اکنون هستند محدود نمی کنند، قطعاً توسعه و پیشرفت در زمینه کسب و کار اولین هدف مدیران شرکت هایی است که می خواهند هزینه طراحی یک بازار مجازی جذاب و فول آپشن را بپردازند. طبعا همانطور که به رونق کسب و کار و تنوع بیشتر کالاهای تولیدی و خدمات شرکتی می اندیشیم، باید در طراحی وبسایت شرکتی از الگویی استفاده کنیم که بتواند پا به پای فعالیت های شرکت توسعه یابد و با بروز رسانی اطلاعات، شمایل پیشرفته تری از امکانات و خدمات نوین شرکت را ارائه دهد. این قابلیتی است که تنها سایت های داینامیک و پویا می توانند آن را پوشش دهند.

ویژگی های سایت داینامیک در طراحی وبسایت شرکتی

  1. کسب رتبه در موتورهای جستجو

یکی از مهمترین اهداف طراحی وبسایت شرکتی، کسب رتبه های بالا در موتور جستجو می باشد، قطعاً زمانیکه بتوانید وبسایت شرکتی خود را در صقحه اول موتورهای جستجو به نمایش درآوردید، سیل مشتری های مجازی به کسب و کارتان را تجربه خواهید کرد. سایت های داینامیک به دلیل اینکه بر اساس اصول سئو و با برنامه ویسی cms طراحی می شوند، خیلی زود بارگذاری و شانس بیشتری را برای افزایش رتبه در موتورهای جستجو بدست می آورند.

  1. قابلیت بروز رسانی و تغییر در صفحات

در کسب و کارهای شرکتی، پویایی وب سایت اهمیت زیادی دارد، به هر حال توسعه و رونق تولید در عرصه های مختلف زمانی به چشم می آیند که در طراحی وبسایت شرکتی قابل توجیه باشد. از مزیت های سایت های داینامیک قابلیت بروز رسانی و بازنویسی محتویات سایت می باشد که با استفاده از آن می توانید صفحات جدیدتری را به سایت اضافه و یا حذف کنید، همچنین اطلاعات مختلف سایت را از نظر زمانی و بخش های مختلف را تغییر دهید.

  1. مدیریت سایت بصورت انفرادی

از بارزترین ویژگی های سایت های داینامیک که باعث می شود برای طراحی وبسایت شرکتی مناسب باشد، داشتن پنل مدیریت است. بهتر است بدانید که در سایت داینامیک همان ابتدا یک پنل مدیریت طراحی می شود که از طریق آن مدیر سایت می تواند تغییرات مورد نظر را اعمال و المان های مختلف را جابجا کند. این در صورتی است که در سایت های استاتیک هیچگونه تغییری نمی توان در سایت ایجاد کرد و برای بروز رسانی باید با پرداخت هزینه ی جداگانه از طراح سایت بخواهید که بخشی را اضافه یا کم کنند. مدیریت سایت های داینامیک بسیار راحت می باشد و نیازی به فراگیری اصول حرفه ای و علمی نیست.

  1. طراحی به شیوه برنامه نویسی cms

در برنامه نویسی طراحی وب سایت شرکتی، از سیستم مدیریت محتوای cms استفاده می شود. اگر می خواهید در تجربه خوشایند کسب رتبه در گوگل لذت ببرید، از سیستمی استفاده کنید که بر مبنای اصول سئو برنامه نویسی شده است. جالب است بدانید که در وبسایت های شرکتی که با cms طراحی می شوند، این قابلیت را ایجاد می کنند که سایت را بنا به سلیقه و امکانات در دسترس بروز رسانی کنید و این می تواند هزینه شما را نسبت به برنامه های دیگر کاهش دهد.

طراحی وبسایت شرکتی، اصولی و حرفه ای در زام دیزاین

در طراحی وب سایت شما با ذهن های بسته ای از کسب و کارتان روبرو هستید، پس هر آنچه در طراحی وب سایت نمایش داده شود، می تواند اولین تصورات تجاری مخاطب را نسبت به شرکت و کسب و کارتان ایجاد کند، پس با طراحی آماتورانه وب سایت شرکتی، شانس حضور پر رنگ در عرصه مجازی را از دست ندهید. پیشنهاد می کنیم با طراحی وبسایت شرکتی حرفه ای، محکم و پر قدرت ظاهر شوید تا سایر رقیبان را وادار کنید به حضور شما به عنوان یک رقیب واقعی احترام بگذارند، و این گامی است برای پیشرفت و موفقیت در حوزه کسب و کار اینترنتی.

گروه طراحی و برنامه نویسی زام دیزاین، با سال های تجربه موفق در عرصه طراحی و برنامه نویسی انواع وبسایت های کاربردی در دنیای مجازی، مدیریت سئو و بهینه سازی محتوا، بازاریابی و تبلیغات اینترنتی و همچنین طراحی اپلیکیشن و نرم افزارهای کاربردی، هم اکنون یه عنوان یکی از معتبرترین برندهای شرکتی می باشد که تمام خدمات خود را بر اساس اصول سئو و به منظور کسب رتبه های برتر در موتورهای جستجو ارائه می دهد. زام دیزاین از وبسایت شرکتی شما یک ویرین جذاب می سازد تا مخاطب برای کنکاش محصولات و قیمت گیری کالاهای موجود ترغیب شود. بی شک زام دیزاین جلوه ای به یادماندنی از خدمات شما را در طراحی وبسایت شرکتی به زبیاترین حالت ممکن نمایان می کند.

نظرات (0)

    ثبت نظر