محبوب ترین ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

چگونه بهینه سازی سایت باعث فروش بیشتر می شود؟

چگونه بهینه سازی سایت باعث فروش بیشتر می شود؟

بهینه سازی سایت چیست؟

اگر با اینترنت و وب گردی سرو کار دارید حداقل برای یک بار هم که شده نام بهینه سازی سایت و سئو را شنیده اید. بهینه سازی سایتفرآیندی است که موجب می شود سایت شما در مورتورهای جستجو شناخته و به مرور زمان در صفحه اول جستجو گوگل نمایش داده شود. در واقع گوگل به سایت ها بر اساس کیفیت و اصول سئو امتیاز می دهد که باعث رتبه بندی آن ها می شود. اگر نگاهی به صفحات گوگل داشته باشید با سرچ یک عنوان در موتورهای جستجو، صفحات متعددی در دسترس شما قرار می گیرند که تنها نتایج صفحه اول موتور جستجو شانس بیشتری برای فروش و رونق کسب و کار دارند. سایت هایی که موفق شدند در سرچ های اول گوگل ظاهر شوند برای دست یافتن به این مهم فعالیت های بسیاری انجام داده اند که ا مروز جایگاه برتر را از آن خود نموده اند.

روش های مهم برای بهینه سازی سایت

در نظر داشته باشید که برخی سایت ها با پرداخت هزینه بصورت تبلیغات در سدر صفحات گوگل قرار می گیرند که اصطلاحاً به این آگهی ها اَدوُرز می گویند و در کنار لینک کلمه ad را مشاهده خواهید کرد. اما دقت داشته باشید سایت هایی که با تولید محتوای سئو شده در صفحه اول گوگل نمایش داده می شوند، در طی مراحل بهینه سازی سایتموفق تر عمل کرده و قوانین سئو را در تمام بخش های سایت پیاده سازی کرده اند. از این رو دست یافتن به این جایگاه منجر به تبلیغات گسترده بصورت دائمی شده که باعث افزایش دسترسی بیشتر کاربران بدون محدودیت زمان می شود که  طبیعتا افزایش ترافیک سایت و فروش را به همراه دارد.

سئو چه نقشی در بهینه سازی سایت دارد؟

قبل از هر چیزی بهتر است با واژه سئو آشنا شوید، واژه ای قدرتمندی که قوانین خود را وضع می کند و صاحبان سایت برای افزایش کارایی باید از آن تبعیت کنند. سئو((SEO در واقع مخفف شده عبارت Search Engine Optimizatio می باشد که به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. در واقع سئو به فرآیندهایی گفته می شود که از طریق آن می توان سایت هایی با محتوای جذاب و قابل قبول برای موتورهای جستجو تولید کرد. به همین منوال زمانیکه در مرورگر های مختلف سرچ می شود، گزینه هایی که پیشنهاد می دهد از نظر الگوریتم های موتور جستجو استاندارد و به موضوع سرچ شده پاسخ مثبت تری می دهد.

تولید محتوای سئو شده با زام دیزاین

مزایای بهینه سازی سایت

از مهمترین مزیت هایی که در پی بهینه سازی سایترقم می  خورد، کسب امتیازات بیشتر در موتورهای جستجو است. امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که هزاران سایت برای کسب و کارهای مختلف در گوگل وجود دارد. اما با وجود این همه وبسایت:

  • آیا همه وبسایت ها موفق عمل می کنند؟
  • وبسایت هایی که در سرچ گوگل متعلق به صفحه دوم، سوم و غیره هستند چرا در فروش و بازاریابی موفق عمل نمی کنند؟
  • آیا راهی هست تا بتوان یک سایت از صفحه 7 گوگل به صفحه 1 و ختی لینک های اول رساند؟
  • آیا روش دائمی و همیشگی برای برتر شدن در گوگل وجود دارد که محدودیت زمانی نداشته باشد؟

برای موفقیت سایت یک کسب و کار باید محتوا تولید شود، محتوایی که مطابق با اصول سئو و از دید کاربران بسیار ارزشمند، خوانا و جامع باشد. به این ترتیب می توان با تولید محتوا فروش موفقی داشته باشید، از صفحات پایین تر در سرچ به صفحه اول ارتقاء یابید و در سرچ موتورهای جستجو به طور دائمی و نامحدود حضور داشته باشید.

طراحی و بهینه سازی سایت برای مشاغل مختلف

نکته: در رابطه با بهینه سازی سایتبهتر است بدانید که وبسایت های مختلف بر اساس نرم افزار خاصی به نام خزندگی رتبه بندی می شوند و این در انواع مختلف موتورهای جستجو ممکن است فرق داشته باشد بگونه ای که ممکن است در هر موتور جستجو امتیازات مختلفی را کسب کنید.

راه کارهای بهینه سازی سایت

  • بهینه سازی سایت در واقع یک علم است و شامل راهکارهایی مانند  تولید محتوای متنی، ویدئویی و غیره می شود که در مجموع به امتیازگیری سایت کمک می کند. این فرآیند در تولید محتوای متنی شامل تکنیک های فنی وابسته به عنوان محتوا، تگ ها، متا تگ ها و کلمات کلیدی در محتواهای صفحات وبسایت وابسته است. همچنین در محتوای ویدئویی، جذابیت، اطلاعاتی که ارائه می شود، کیفیت ویدئو، بهینه سازی در زمان آپلود مطابق با اصول سئو اهمیت بسیاری دارد.

قطعا در تمام این روش ها اگر مطابق سئو عمل کنید با گذشت زمان در می یابید که چگونه بهینه سازی سایت باعث فروش بیشتر می شود. پیشنهاد می کنیم زمانی را برای تولید محتوای جذاب و کاربر پسند صرف کنید تا زودتر از آنچه انتظار دارید به صدر جدول و صفحات اول موتور جستجو دست یابید.

تولید محتوای کاربر پسند برای بهینه سازی سایت

  • از مسئولیت های دیگری که تیم بهینه سازی سایتبرعهده دارند، پیگیری عملکرد سایت و تغییرات آن در موتورهای جستجو است که برای کسب امتیازات بیشتر ضروری است. علاوه بر این گاهی تغییراتی در الگوریتم موتورهای جستجو اعمال و قوانین جدیدی در سئو وضع می شود که باید بر مبنای آنها سایت را مطابق با موتورهای جستجو مختلف بهینه سازی کرد.

اهمیت طراحی سایت بر اساس اصول سئو

حال که با بهینه سازی سایت و سئو آشنا شدید، به اهمیت طراحی سایت شرکت و تجاری بر اساس اصول سئو و بهینه سازی سایت پی خواهید برد. شما نیز اگر قصد ورود به دنیای تجارت الکترونیک را دارید، بهتر است قبل از طراحی سایت درباره بهینه سازی سایتبا مشاوران حرفه ای سئو گفتگو کنید و از آنها بخواهید که سایت شما را بر اساس اصول بهینه سازی سایتپیاده سازی کنند. در همان ابتدای طراحی سایت اگر بر مبنای سئو پیاده سازی شود، خیلی زودتر به نتیجه می رسید تا اینکه بعد از صرف هزینه طراحی سایت و مدت زمانی که در صفحات گوگل گمنام مانده اید بخواهید زمان و هزینه ی گزاف را صرف کنید تا تمام محتوا اصلاح و بهینه سازی سایت صورت پذیرد.

دقت داشته باشید برای طراحی سایت با افراد حرفه ای و همه فن حریف شروع به کار کنید تا صفر تا صد طراحی سایت و تولید محتوا را بر عهده بگیرند و با پشتیبانی سایت شما را تا رسیدن به موفقیت همراهی کنند.

شرکت های طراحی سایت بسیاری وجود دارند که تنها تخصص افراد حاضر در تیم، طراحی سایت بوده و هیچ آشنایی با سئو و قوانین ان ندارند. از طرفی تیم های حرفه ای که پکیج کاملی از طراحی سایت در مقابلتان قرار می دهند به مراتب قیمت های پیشنهادی منصافانه و معقول تری ارائه خواهند دا د.تکنیک های بهینه سازی سایت با سئو

بهینه سازی سایت در زام دیزاین

اکنون که با بهینه سازی سایت  بیشتر آشنا شدید، نوبت به پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت برای بهینه سازی اصولی آن می رسد که برای موفق عملی کردن در فرآیندهای ذکر شده اهمیت زیادی دارد. بهینه سازی سایتبه تنهایی نمی تواند رتبه سایت را در موتور جستجو بهبود دهد، بلکه نحوه پیاده سازی روش های بهینه سازی و سئو است که شما را در جایگاه برتر قرار می دهد. پیشنهاد می کنیم کار را به کاردان بسپارید و با خاطری آسوده شاهد افزایش ترافیک سایت با افزایش فروش خود باشید.

تیم طراحی سایت زام دیزاین با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی انواع سایت های اینترنتی، بهینه سازی سایت و طراحی نرم افزار های کاربردی صفر تا صد طراحی سایت شما بر عهده می گیرد تا در سریع ترین زمان صفحات وبسایت شما در مورتورهای جستجو به نمایش بگذارد.

نظرات (0)

    ثبت نظر