محبوب ترین ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

طراحی حرفه ای سایت خدمات و تشریفات مجالس در مشهد با زام دیزاین

طراحی حرفه ای سایت خدمات و تشریفات مجالس در مشهد با زام دیزاین

فاکتور های مهم در طراحی سایت تشریفات و مجالس

در طراحی سایت های مختلف قبل از هر چیز شناخت مخاطب، نوع کسب و کار، نیاز بازار، سلیقه صاحبان کسب و کار و رنگ های مطرح در برند مطرح هستند. از این رو با توجه به این المان های مهم باید طراحی سایت را انجام داد. برای طراحی سایت تشریفات موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  1. شناخت مخاطب

یک طراح حرفه ای سایت با توجه به تجربه ای که دارد اولین گامی که انجام می دهد این است که شناخت لازم و کافی از مخاطبین سایتی که قصد طراحی آن را دارد  کسب نماید. کاملا واضح است که هر حرفه و شغلی با توجه به فعالیت خود گروهی خاص از مخاطبین را دارد. به عنوان مثال افرادی که وارد سایت تشریفات و مجالس می شوند با افرادی که در جستجوی سایت فروشگاهی هستند نیازهای متفاوتی دارند. لازمه ی شناخته مشتری آن است که به نوع و نحوه ی فعالیت شرکت تشریفات و برگزار کننده مجالس مورد نظر اشراف داشته باشید. زمانی که از تمام خدماتی که شرکت ارائه می دهد مطلع شوید می توانید طبق آن مخاطبین اصلی، نیاز سایت، نوع طراحی و صفحات مختلف را شناسایی کنید.

برای شرح چگونگی شناخت مخاطب بهتر است یک مثال ساده بزنیم از شرکتی که خدمات مجالس در مشهد را بر عهده دارد . مخاطبین این سایت عروس و داماد ها یا وابستگان و نزدیکان که قصد کمک و راهنمایی به آنها را دارند، هستند. در این نمونه سایت باید تمامی خدماتی که مخاطب نیاز دارد و کلیه فعالیت ها که در حیطه وظایف شرکت تشریفاتی است به صورت دقیق ذکر شود. این خدمات شامل کارت عروسی، گل آرایی، دسته گل، ماشین عروس، سالن زیبایی عروس و داماد، مزون و غیره است.

طراحی سایت تخصصی تشریفات و مجالس در مشهد

  1. فعالیت ها و خدمات

خدمات مجلس در مشهد با توجه به آداب و رسوم فرهنگ های مختلف بسیار متنوع است که تنها برای برگزاری مجالس عروسی نمی باشد. فعالیت های دیگری نیز شامل خدمات تشریفات است که باید در طراحی سایت تشریفات و مجالس در نظر گرفته شود:

  • برگزاری مجالس عروسی، عقد و عروسی، بله برون
  • مجالس مناسبتی مانند شب یلدا، چهارشنبه سوری، عید نوروز
  • جشن تولد، پایان تحصیل و خدمت
  • مهمانی های اختصاصی مانند مهمانی خداحافظی، ولیمه، حج و غیره

همچنین در طراحی سایت تشریفات باید موارد جانبی که گاه ویژه هم محسوب می شوند، مانند نمونه های زیر را در نظر گرفت تا در صفحه خدمات یا منوهای مختلف سایت ارائه شود.

  • فراهم کردن وسایل مهم با توجه به نیاز مشتری که شامل ظروف تزئینی، ظروف پذیرایی، صندلی و سایر موارد است.
  • نحوه ی حمل وسایل شرکت خدماتی به محل برگزاری مجلس
  • استفاده از نیروهای دوره دیده و مجرب برای تشریفات و پذیرایی مراسم
  • تامین لباس های فرم برای نیروها با توجه به نوع و دیزاین مجلس
  • با توجه به سلیقه و نیاز مشتری ارائه خدمات ویژه برای پذیرایی میان وعده مانند نوشیدنی شیرینی و غیره
  • تهیه انواع غذاها و دسرها برای مهمانان با توجه به انتخاب مشتری
  • فراهم کردن تجهیزات لازم مانند باند، نور
  • دیزاین فضای پذیرایی که با توجه به سلیقه مشتری می تواند به صورت گل آرایی، حریر و یا نورآرایی باشد.
  • پذیرایی و تشریفات ویژه برای مهمان های VIP
  • دیزاین و طراحی دکور در قسمت های خاص مانند ورودی، جایگاه میزبان و یا محل سرو  غذا
  • هماهنگی و یا معرفی گروه های فیلمبرداری و عکاسی، آرایشگاه و مزون لباس
  • فراهم کردن ماشین های تشریفات برای میزبان و مهمانان

طر احی سایت تشریفا ت و مجالس در مشهد با زام دیزاین

  1. نیاز مشتری

در کل هدف اصلی این شرکت ها این است که میزبان دغدغه ای برای برگزاری مراسم نداشته باشد و در روز موعود مانند یک مهمان در مجلس عروسی حاضر شود با این تفاوت که بر تمامی امور نظارت دارد. حال که با نحوه فعالیت شرکت های خدمات مجلس آشنا شده اید، می توان با تسلط بیشتر طراحی سایت تشریفات و مجالس در مشهد را انجام داد و دسته بندی های درست و دقیقی را برای یک سایت زیبا و در عین حال ساده تشریفاتی داشته باشید. منظور از سادگی ارائه صفحه ای بی روح و غیر حر فه ای به مشتری نیست بلکه زمانی که مشتری وارد سایت می شود با توجه به نیازی که دارد بتواند به سادگی جستجوهای لازم را انجام دهد و به راحتی اطلاعات لازم را کسب کند.

 

  • با توجه به تجربه ای که زام دیزاین در طراحی سایت تشریفات و مجالس دارد در سایت تشریفاتی باید تمامی خدماتی که ارائه می شود  به صورت کامل ذکر شود. هرچند که خدمات کم باشد. با این روش به مخاطب اجازه می دهید با شما احساس راحتی کند.
  • طراحی سایت تشریفات باید از قالب های واکنش گرا و ریسپانسیو باشد تا فرد بتواند با استفاده از گوشی و یا کامپیوتر نیز  به راحتی به سایت دسترسی داشته باشد بدون آنکه طراحی و قالب آن بهم ریزد.

طراحی سایت حرفه ای در مشهد با زام دیزاین

  1. نوع محتوا

یکی از نکات مهم در طراحی سایت تشریفات و مجالس استفاده از تصاویر و ویدیوهای مرتبط با فعالیت برند است. دقت داشته باشید انواع محتوا در عین با کیفیت بودن زمان زیادی برای بارگذاری نیاز دارد. بهتر است حجم تصاویر و ویدئو ها بدون افت کیفیت، کم و بارگزاری شود که تاثیر بسزایی در سئو سایت دارد.

  1. رنگ برند

معجزه رنگ ها نباید فراموش شود و باید برای خدمات مراسم های شاد از تم های شاد مانند رنگ های سفید، صورتی، نقره ای، آبی روشن و فیروزه ای، سبز آبی استفاده کنید. می توانید به صورت هوشمندانه از هریک از رنگ های ذکر شده در قسمتی از سایت مانند تیترها و یا پس زمینه استفاده کنید. البته دقت داشته باشید تمام رنگ هایی که انتخاب می شود نباید ظاهر سایت را شلوغ و بهم ریخته نشان دهد. همچنین می توانید برای طراحی رنگ سایت از رنگ های مورد علاقه مدیریت یا رنگ سازمانی استفاده کرد.

  1. امنیت

در طراحی سایت تشریفات صفحه ای جهت ثبت نام و ثبت خدمات مورد نیاز  وجود دارد که برآنیم تا این اطلاعات در بانک اطلاعاتی امن و غیر قابل نفوذ ذخیره شود. از این رو مخاطبان به راحتی می توانند با مراجعه به سایت، خدمات مورد نیاز را مطابق با نیاز ثبت نمایند.

طراحی و کد نویسی سایت حرفه ای در زام دیز این

بخش های مهم در طراحی سایت خدمات مجلس

زام دیزاین اصولا برای طراحی سایت سعی می کند فضایی پویا و داینامیک را برای کاربران ایجاد کند تا به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن، خدمات و اطلاعات قابل دسترس باشند. در ادامه به بخش های مهمی که در طراحی سایت تشریفات و مجالس در مشهد استفاده می شود اشاره کرده ایم:

  1. هدر و فوتر مناسب برای سایت (تصاویر شاد از دیزاین، سفره های عقد، باغ و تالار ها، خدمات، پرسنل و غیره)
  2. صفحه اصلی باید شامل عکس و ویدیو های با کیفیت و کم حجم باشد که علاوه بر نمایش دادن نوع فعالیت، در کمترین زمان و با سرعت بالا بارگزاری شود.
  3. اسلاید شو از قسمت های مهمی است که باید به صورت تصاویر ترکیبی و کلیپ های چند ثانیه ای برای جذب مخاطب در سایت استفاده شود.
  4. بکار گیری منوی اصلی که در آن دسته بندی ها به صورت دقیق انجام شده باشد.
  5. پنل خدمات تالار که به صورت دقیق ذکر شده است.
  6. صفحه ای برای "درباره ما" در نظر بگیرید و سپس شماره تلفن، فکس و هر آنچه که برای دسترسی مخاطب به شما نیاز است استفاده می شود.
  7. درج گالری تصاویری که نشان دهنده خدمات است
  8. تعرفه خدمات یکی از قسمت های مهمی است که باید در سایت تشریفات قرار گیرد.

طراحی حرفه ای سایت در زام دیزاین

طراحی سایت خدمات با کیفیت در زام دیزاین

تیم طراحی سایت زام دیزاین تخصصی عمل نموده و سعی می نماید اصل را بر پیاده سازی بهینه سایت قرار دهد. تولید محتوای سئو شده و بهینه از دیگر خدمات زام دیزاین است که به کسب و کارتان کمک می کند تا در نتایج موتورهای جستجو رتبه های نخست را دریافت کنید. دریافت رتبه های نخست، یعنی پیشنهاد خرید از محصولات یا خدمات یک برند به کاربران اینترنتی. با این حال بدون هیچگونه بازاریابی می توانید به راحتی مشتریان خود را از هر منطقه جغرافیایی بدون محدودیت جذب نمایید. زام دیزاین 15 سال است که در حوزه طراحی سایت در مشهد فعالیت دارد. از افتخارات این شرکت  طراحی سایت های معتبر و معروف در حوزه های کسب و کاری مختلف است.

پیشنهاد ما به شما این است که از بستر اینترنتی برای بازاریابی خاموش استفاده کنید زیرا در حال حاضر تمامی کسب و کار ها برای فروش بیشتر از طراحی سایت استقبال می نمایند. به همین دلیل بهتر است برای رونق کسب و کار خود در دنیای ارتباطات، سایت تخصصی و با کیفیت راه اندازی کنید. زام دیزاین این اطمینان را به مشتریان خود می دهد، با توجه به رعایت  اصول سئو یک سایت با کیفیت را برای شما طراحی کند که در کنار آن با تولید محتوای سئو شده گوی سبقت را از دیگر رقبا بربایید.

نظرات (0)

    ثبت نظر