محبوب ترین ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

طراحی تخصصی سایت پزشکی در زام دیزاین

طراحی تخصصی سایت پزشکی در زام دیزاین

زام دیزاین با توجه به تجربه ای که طی سال ها فعالیت کسب نموده به تمام نکات ریز و درشت در خصوص طراحی سایت حرفه ای پزشکی آشنا است و همراه با تیم مجرب صفر تا صد طراحی سایت را به صورت یونیک انجام می دهد.

اهمیت طراحی وب سایت پزشکی

با توجه به فراگیر شدن اینترنت امروزه بیشتر افراد برای دریافت خدمات پزشکی، پاسخ به سوالات، پیگیری نتایج آزمایش و غیره به سراغ اینترنتی می روند. سوالات پزشکی افراد می تواند در مورد مسائل پزشکی و یا در جستجوی پزشکی معتبر برای بیماری خاص باشد. بهتر است بدانید جستجو مسائل پزشکی همیشه بالاترین رتبه های جستجو در میان سایر موضوعات را دارد. این روند رشد باعث شده حتی از روش های سنتی درمان فاصله بگیریم. بیشتر بیماران برای فراهم کردن اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی از طریق وب سایت پزشکی اقدام می نمایند. از این رو طراحی وب سایت پزشکی ،آسان و سریع ترین دسترسی ها را به مخاطبان می دهد که دیگر ضرورتی برای مراجعه حضوری برای رفع نیازهای مختلف نیست.

امکانات و خدمات طراحی سایت پزشکی

تیم طراحی سایت زام دیزاین قبل از اینکه سایتی را طراحی کند، مواردی که لازم است در طراحی و پیاده سازی انجام شود با مشتری در میان می گذارد تا در صورت لزوم و با توجه به نیاز مشتری گزینه هایی اضافه و یا حذف شوند. هر سایتی با توجه به ماهیتی که دارد دارای فرمتی با ویژگی های منحصر به فرد است، در طراحی وب سایت پزشکی استایل و موارد از پیش تعریف شده ای وجود دارد. به عنوان مثال تمامی پزشکان به دنبال این هستند در سایت خود سیستم نوبت دهی آنلاین داشته باشند تا بتوانند راحتی بیشتری برای مراجعین خود فراهم کنند. در زیر به مهمترین امکاناتی که در طراحی سایت پزشکی در زام دیزاین وجود دارد اشاره نموده ایم:

تولید محتوا و طراحی سایت پزشکی در زام دیزاین

  • نوبت دهی آنلاین: همانطور که گفتیم نوبت دهی آنلاین اصلی ترین هدف هر پزشک از راه اندازی سایت است. در طراحی سایت در بخش نوبت دهی برای راحتی بیماران از تقویم فارسی استفاده می شود. همچنین اطلاعاتی مانند ساعات حضور پزشک و تعداد ظرفیت بیماران مشخص می شود. یکی از نکاتی که در بعضی از موارد با توجه به صلاح دید پزشک انجام می شود تعداد ظرفیت بیماران است که می توان به دسته های مختلف مانند بیمارانی که قصد چک آپ دارند، بیمارانی که می خواهند آزمایشات خود را نشان دهند و یا بیماران بعد از جراحی تقسیم می شوند.
  • معرفی پزشک: در این قسمت باید بیوگرافی کامل به همراه رزومه و تخصص پزشک نوشته شود. در قسمت معرفی پزشک می توان به افتخارات، مقالات و دانشگاه های تحصیلی پزشک اشاره نمود. اگر در مطب پزشک از پرسنل ثابت و استخدامی استفاده می شود می توان در مورد تخصص و مهارت های پزشکی این افراد نیز اطلاعاتی در سایت قرار داد.
  • مقالات و وبلاگ: در این قسمت می توان از مقالات پزشک مطالبی را به اشتراک بگذارید و  یا به سوالات متداولی که در حوزه تخصص پزشک پرسیده می شود به صورت تخصصی و اصولی توسط پزشک پاسخ داده شود.
  • گالری و نمونه کار: این بخش بیشتر برای پزشکان پوست و مو، دندانپزشکی، جراحی های زیبایی و درمان برخی بیماری های فیزیکی و جسمی است. با استفاده از گالری می توان به بیماران حق انتخاب داد و اعتماد بیشتری را جلب نمود.
  • ریسپانسیو: دیوایس هایی که کاربر ان استفاده می کنند متفاوت است. برخی با کامپیوتر، برخی با لپ تاپ و موبایل و یا ای پد سایت های مختلف را جستجو می نمایند. از این رو یک سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا بدون بهم خوردن قالب سایت یا هر تغییر دیگری، اطلاعات را به کاربر نمایش دهد.
  • اتصال به شبکه های اجتماعی: در حال حاضر بیشتر کارببران اینترنتی از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند به همین دلیل بهتر است لینکی جهت اتصال به شبکه های اجتماعی در سایت  پزشکی در نظر گرفته شود. بهتر است در این صفحات نمونه کارهای پزشک، روز های مراجعه، پاسخگویی به سوالات متداول، راه کارهای پزشکی در حوزه تخصص ارائه شود تا جذابیت های لازم ر ابر ای جلب توجه کاربر داشته باشد.
  • معرفی در گوگل: یک سایت معتبر باید زیرساخت و افزونه ی قوی مطابق با سئو داشته باشد تا بتواند در موتورهای جستجو معتبر بهتر شناخته شود.
  • امنیت و بروز رسانی: اگر می خواهید سایت حرفه ای داشته باشید از این ویژگی مهم استفاده کنید. البته خوب است بدانید هیچ طراحی نمی تواند به صورت صد در صد اطمینان دهد که می توانید از نفوذ هکرها و جاسوسان امنیتی در امان باشید.با این حال باید از افزونه های امنیتی قدرتمند و به روز در سایت استفاده شود تا بتوان تا حدود زیادی این مشکل را برطرف نمود.

کد نویسی حرفه ای سایت پزشکی در مشهد

مزایای طراحی سایت پزشکی

زمانی که طراحی سایت پزشکی توسط تیم حرفه ای انجام شود می توان انتظارات زیادی از آن داشت که حرفه ای و دقیق عمل کند. در زیر سعی کردیم به مهمترین مزیت های سایت های حر فه ای پزشکی اشاره کنیم:

تا چند سال گذشته دو مساله در زمینه پزشکی مطرح بود. یکی مساله برای پزشکانی که معروف و شناخته شده بودند و مشکل دیگر متوجه پزشکان ماهر اما با سابقه و شهرت کمتر. طراحی سایت پزشکی این مساله را مرتفع کرده و زمینه تبلیغات یکسان را برای همه پزشکان مساعد نموده است.

  1. مشکلات نوبت دهی پزشکان با تجربه و معروف در گذشته: همواره بیماران برای گرفتن نوبت مشکل داشتند. در بعضی مواقع بیمار مجبور بود در ساعت های مختلف شبانه روز به مطب مراجعه کنند و نام خود را در لیست وارد کنند. این امر هزاران مشکل را به همراه داشت که ممکن بود یا فرد دیرتر از وقت مقرر برسد و یا اینکه لیست بیماران را تغییر یابد. حال با استفاده از سایت های پزشکی افراد می توانند به راحتی نوبت را از هر مکانی رزرو کنند.
  2. مشکل پزشکان ماهر تازه کار در گذشته: مشکلاتی مانند عدم شهرت وجود داشت. افراد جامعه به پزشکانی اعتماد می کنند که اسم و آوازه ان ها را بسیار شنیده باشند، غافل از اینکه ممکن است پزشکان جوان با مهارت و حاذق تر در زمینه های مختلف وارد شوند. هر چند امروزه با طراحی سایت پزشکی می توان افتخارات و تجربیات خود را با کاربران به اشتراک گذاشت و از این طریق اعتماد بیشتری را جلب نمود.

طراحی سایت پزشکی در مشهد

  • در بعضی از مواقع پزشکان علاوه بر معاینه، تشخیص و درمان بیماری، فعالیت های جانبی و تبلیغات انجام می دهند. به عنوان مثال یک پزشک که کارهای پوستف مو و زیبایی انجام می دهد باید تجهیزات مدرن خدمات زیبایی را داشته باشد. از اینرو می تواند بواسطه سایت تمامی خدمات و امکاناتی که ارائه می شود را با جرئیات و نمونه های انجام شده به بیماران و کاربران معرفی کند.
  • با وب سایت پزشکی برای پزشکان امکان آن فراهم می شود مقالات علمی خود را در سایت بگذارند تا علاوه بر جذب مخاطب، سایر همکاران نیز از سایت دیدن کنند و از این طریق بتوانند رتبه سایت خود را بالا ببرند. همچنین در برخی مواقع اگر زمانی این مدارک و توانایی ها اگر نادیده گرفته شده باشند، با این روش منجر به کشف و شکوفایی بیشتر توانمندی های پزشک خواهد شد.
  • یکی از قسم هایی که معمولا در تمامی سایت ها وجود دارد نظرات و پرسش و پاسخ های کاربران است. پزشک حرفه ای می تواند با توجه به این قسمت مخاطبین بیشتری را جذب کند و به هدف اصلی خود که خدمات رسانی است برسد. نکته مهم دیگر که در این قسمت وجود دارد پاسخگویی به سوالات معمولی است که می تواند در صرف زمان پزشک و بیمار صرفه جویی کند.

 طراحی حرفه ای سایت پزشکی در زام دیزاین

در زمانه ای که زندگی می کنیم تمامی راه های ارتباطی در حال رشد و گسترش هستند که بیشتر مشاغل از حالت سنتی به سمت مدرنیته حرکت می کنند. تیم طراحی سایت زام دیزاین برای مشاغل مختلف طراحی سایت انجام می دهد که هیچ محدودیتی در نوع شغل نیست. طراحی وب سایت پزشکی از جمله سایت ها است که می تواند خدمات مختلف پزشک را به بهترین نحو به مخاطبین معرفی کند که برخلاف بسیاری از سایت ها که برای کسب درآمد راه اندازی می شوند، پزشکان با راه اندازی سایت هدفشان علاوه بر معرفی فعالیت تخصصی درمانی، خدمات رسانی بهتر به مخاطبین و بیماران است. زام دیزاین نیز تمامی تلاش خود را می کند تا بهترین ها را برای مخاطبان خود ارائه نماید.

طراحی سایت خلاقانه و حرفه ای در مشهد با زام دیزاین

تیم جوان و خلاقزام دیزاین هزینه هایی که برای طراحی سایت در نظر می گیرد منصفانه و منطقی است که با توجه به خدمات سایت های مختلف این مبلغ متفاوت است. قبل از شروع به طراحی هر سایت، جلسه مشاوره ای در رابطه با خدمات و یا مواردی که نیاز است در سایت گنجانده شود برگزار می شود تا با توافق و هماهنگی های لازم شروع کار کلید خورده شود. تمامی سایت هایی طراحی شده در زام دیزاین طبق قوانین سئو بوده و همواره تلاش می کنیم با کد نویسی های قدرتمند و حرفه ای و تولید محتوای باکیفیت و خلاقانه رتبه های برتر گوگل ر ا از آن کسب و کار شما نماییم.

 

نظرات (0)

    ثبت نظر