محبوب ترین ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

طراحی وبسایت رایگان در زام دیزاین

طراحی وبسایت رایگان در زام دیزاین

چرا نیاز به طراحی وبسایت داریم؟

قبل از هر چیز می خواهیم بگوییم هدف از طراحی وب سایت در هر زمینه ای چیست؟ با یک وبسایت چه چیزی را می توان به ثمر رساند و در پی آن چه اهدافی قرار دارد:

  1. افزایش فروش و سرمایه های جاری در ازای ارائه محصول یا خدمات
  2. دریافت ترافیک بالا و مخاطبان بدون محدودیت جغرافیایی و زمانی
  3. ایجاد برند و هویت سازمانی
  4. اطلاع رسانی و تبلیغات سریع و رایگان
  5. شرکت در رقابت و بازار داغ جهانی
  6. ایجاد حس اطمینان و اعتماد در مخاطبان و کاربران اینترنتی
  7. ایجاد راه های دسترسی مختلف و در لحظه برای جلب رضایت مخاطب
  8. انجام بازاریابی گسترده و رایگان بدون هیچ دردسر و هزینه اضافه ای

و هزاران دلیل دیگر. در نظر داشته باشید هنگامی که کسب و کاری را شروع می کنید ممکن است در همان ابتدا رشد سریع و چشمگیری نداشته باشید، اما همیشه نمی توان یک برحه زمانی را نمونه ای از کل دانست. ممکن است سال ها بعد شما نیز یکی از محبوب ترین برند های داخلی و حتی بین المللی شوید، آیا می توانید مدعی شوید کسی نمی تواند شما را از میدان به در کند؟ هنگامی که طراحی وبسایت رایگانرا برای تبلیغات و فروش خود استفاده نموده اید هر لحظه منتظر انهدام آن باشید، زیرا به این رشته کد ها اعتمادی نیست و صرفا شاید بتوان به عنوان وبلاگ از این نوع سایت ها استفاده کرد. اما چه چیزی باعث ایجاد مجه تمایز میان یک سایت تخصصی که کد نویسی آن توسط افراد خبره نوشته شده است با طراحی وبسایت رایگانوجود دارد؟

طراحی وب سایت رایگان و حرفه ای در زام دیزاین

نه به طراحی وبسایت رایگان

هرگز از یک طراحی وبسایت رایگانانتظار قالبی تخصصی و حرفه ای نداشته باشید، وبسایت هایی که به این گونه ارائه می شود قابل اعتماد نیستند و هیچ مفتی هم بی دلیل نیست. برای ایجاد تغییرات در چنین سایت هایی زیاد جای مانور ندارید و نمی توانید آنچه را که دلخواهتان است را از آن دریافت کنید. اعمال تغییرات در چنین سایت هایی بسیار محدود است که در نهایت خروجی تغییر چندانی با نسخه و نمونه اولیه نخواهد داشت. بسیاری از سایت هایی که به صورت رایگان طراحی می شود که با ورد پرس نوشته می شود نیازی به سواد تخصصی و مهارت برنامه نویسی ندارد و تنها با آموزش های ابتدایی می توان آن را ایجاد نمود به همین راحتی هم می توان آن را از دور خارج کرد. هر چند طراحی چنین سایت هایی رایگان نباشد و با مبالغ کم هم انجام شود باز هم تخصصی نیست و نمی توان برای فعالیت های سازمانی یا کسب و کار خود در آینده ای که فناوری اطلاعات، ناشناخته ها و شگفتانه ها را به بازار تجارت الکترونیک ارائه می کند استفاده کرد. زام دیزاین به شما توصیه می کند در هر زمینه ای برای محکم بودن فوندانسیون فعالیت های خود از افراد متخصص و حرفه ای مشاوره دریافت کنید تا هر آنچه را که دریافت می کنید تا انتها قابل اعتماد و مطمئن باشد.

طراحی وبسایت رایگان و تخصصی

اگر برای طراحی وبسایت رایگانو تخصصی هستید بهتر است به شما بگوییم وبسایت هایی که رایگان و حتی ارزان در کوتاه ترین زمان ممکن تولید می شوند از کار های تخصصی شما سر در نمی آورند و تنها برخی کد های عمومی را در قالب بستری ارائه می کنند که می توان هر نوع فعالیتی با آن انجام داد. در صورتی که طراحی وب سایت تخصصی با کد نویسی های حرفه ای و منحصر به فعالیت شما این اطمینان را می دهد که کد ها باز نیست و هر کسی امکان نفوذ و هک آن را نخواهد داشت. آنچه را که برای استراتژی های سازمانی خود در نظر دارید در طراحی وبسایت تخصصی می توانید به گونه ای خاص و از پیش تعیین شده دریافت کنید. هکر ها در موارد نادر می توانند به کد های سایت های تخصصی نفوذ یابند، ماژول جدید بنویسد، سرقت اطلاعاتی کنند و تغییرات مخرب را در آن اعمال کنند. هر چند ممکن است به شما توصیه شود اگر دائما سایت را آپدیت نگهدارید و مراقبت های لازم را انجام دهید می توانید در حفظ و حراست سایت موفق باشید اما بهتر است بدانید دانش هک در این روز ها دائما در حال ارتقاء است و سرعتی بیشتر از برنامه نویسی و کد نویسی های ساده دارند. گام بعدی آپدیت سایت را این افراد از قبل خواهنده اند و به خوبی راه های میانبر را در کف دارند. پس هرگز از یک طراحی وبسایت رایگانانتظار عملکرد تخصصی و حرفه ای نداشته باشد.

طراحی وب سایت رایگان و حرفه ای در مشهد

طراحی رایگان سایت باASP.NET

ممکن است کمی خنده دار به نظر برسد اما برخی افراد انتظار دارند طراحی وبسایت رایگانبا ASP.NET و الگوی MVC را داشته باشند. این دو از آخرین تکنولوژی های ارائه شده توسط مایکروسافت است که می توان گفت تمامی معایبی که در سایت های ورد پرسی و جوملا است را برطرف نموده است. اما چرا باز هم کشش و گرایش ها گاه به سوی آن نیست؟ جواب واضح است...! هزینه ای که برای طراحی تخصصی وب سایت با ASP.NET پرداخت می شود بالاتر از هزینه طراحی سایت با ورد پرس است. سایت های تخصصی و حرفه ای که هسته ASP.NET دارند برای طراحی هزینه های بیشتری را می طلبد. دلایل مهمی را می توان برای این مهم نام برد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کدهایی که در ASP.net نوشته می شود مانند کدهای ورد پرس و جوملای Open Source نیست.
  2. طراحی سایت با ASP.NET کاملا تخصصی انجام می شود.
  3. ASP.NET توسط کمپانی و تحت لیسانس ابر قدرت رایانه جهان، مایکروسافت ارائه می شود.
  4. استفاده از ASP.NET رایگان نیست.
  5. امنیت وبسایت هایی که با ASP.NET طراحی می شود غیر قابل چشم پوشی است.
  6. در صورتی می توان با استفاده از ASP.NET طراحی سایت نمود که زبان فوق العاده و پیچیده C# را مسلط بود. برنامه نویسانی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند به دلیل یونیک و منحصر به فرد بودن خورجی ها دستمزد بیشتری را دریافت می کنند. در کل در نظر بگیرید هر کجا که برنامه نویسی سایت با C# و .NET انجام می شود، قطعا هزینه های بیشتری را هم باید پرداخت، زیرا اجرای پیچیده ترین پروژه های تحت وب با ایتفاده از این زبان صورت می گیرد.
  7. امنیت سایت هایی که با ASP.NET طراحی می شوند توسط مایکروسایف ضمانت می شود.
  8. سایت هایی که با ASP.NET طراحی می شود روی Windows Server شرکت مایکروسایف بارگذاری می شود که بسیار پر قدرت بوده و در عین حال به راحتی قابل استفاده است.

طراحی سایت تخصصی رایگان در مشهد

طراحی وبسایت رایگان

در این بخشزام دیزاین تمایل دارد چند کلامی دوستانه در مورد طراحی وبسایت رایگانبا شما همراهان گرامی داشته باشد. در صورتی که به کسب و کار و آینده فعالیت خود امیدوارید و تمایل دارید یکی از موفق ترین افراد در زمینه کاری خود باشید، بهتر است از جستجوی طراحی وبسایت رایگاندست بردارید و با کمی تامل کار را به افراد حرفه ای بسپارید تا هر آنچه را که تمایل دارید را در قالب بهترین ها دریافت کنید. می توانید با خاطری آسوده کسب و کار خود را گسترش دهید و جولان رقابت را در بازار داغ بین المللی بدون هیچ نگرانی داشته باشید. برنامه نویسان حرفه ای کدهای تخصص و حرفه ای در قالب کسب و کارهای متفاوت ارائه می دهند که هر یک در نوع خود منحصر به فرد هستند و تنها برای فعالیت خاص نوشته شده اند که کپی ان را در جایی نخواهید یافت.

طراحی تخصصی و حرفه ای رایگان وب سایت در مشهد

می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به بخش نمونه کارهای تیم طراحی زام دیزاین مراجعه کنید و نمونه طراحی سایت های تخصصی را مشاهده کنید. در صورت تمایل می توانید با شماره های موجود در بخش تماس با ما ارتباط برقرار نمایید تا مشاوره های لازم را دریافت کنید با توجه به نیاز الگوهای برتر را برای طراحی سایت داشته باشید.

 

نظرات (0)

    ثبت نظر