محبوب ترین ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

هر آنچه باید راجع به زام دیزاین بدانید!

هر آنچه باید راجع به زام دیزاین بدانید!

تیم طراحی و برنامه نویسی زام از صفر تا صد سایت شما را بر طبق اصول سئو طراحی می کند تا جزو برترین های گوگل به دنیا معرفی شوید. گروه طراحی زام از اصول کاربردی و روز دنیا در تمام مراحل کار، از طراحی سایت گرفته تا پیاده سازی و پشتیبانی سایت بهره می گیرد تا سایتی با گرافیک جذاب و با کیفیت برای افزایش ترافیک هدفمند داشته باشید. در این مقاله قصد داریم بیشتر با گروه طراحی زام و خدماتی که ارائه می دهند آشنا شویم.

پیشینه زام

هر نامی روایتی در پس خود دارد که از آن قدرت می گیرد، شاید به همن دلیل است که گروه طراحی زام، نام خود را از پیشینه کهن تربت جام گرفته است. تربت جام یکی از شهرهای باستانی کشورمان است که نام های زیادی از جمله پوژگان، زام و سپس تربت جام را به دوش کشیده است. قدرت تربت جام در زمانی که به زام مشهور بود باعث شد تا گروه حرفه ای طراحی سایت در تربت جام، نام زام را برای معرفی خود به سراسر ایران انتخاب کنند. اکنون نام آشنای زام را به عنوان یکی از مشهورترین شرکت های طراحی سایت و اپلیکیشن در سراسر ایران می شناسند.

طراحی وبسایت و اپلیکیشن توسط گروه طراحی زام

اولین قدم برای رشد تجارت و کسب و کار، پیدا کردن بازار هدف بزرگی است که بتواند پاسخگوی تقضای مردم در سطح وسیع تری باشد. طراحی وبسایت یکی از مؤثرترین راه های ارتباطی برای معرفی خدمات و جذب مشتری می باشد، بطوریکه در وب سایت ها خدمات و جزئیاتی که مربوط به اشرکت های مختلف می باشد، در دسترس قرار می گیرند. با طراحی وبسایت مخاطب در سریع ترین زمان می تواند در صفحه اول سایت اطلاعات جامعی از خدمات و کالاهای تولیدی شما را کسب کند. این اطلاعات می تواند در بخش های مختلفی نظیر "درباره ما"، "تماس با ما"، "نمونه کارها"، وبلاگ و بخش های دیگر تقسیم بندی شود. در طراحی سایت راه های ارتباطی مختلفی نظیر شماره تماس، آدرس وبسایت، ایمیل و شبکه های اجتماعی در صفحه " تماس با ما" قرار داده شده تا مخاطب بدون هیچ مشکلی بتواند با ادمین های سایت در ارتباط باشد.

خدمات قابل ارائه در گروه طراحی زام

  • طراحی سایت
  • بهینه سازی وبسایت
  • طراحی و تولید نرم افزارهای کاربردی
  • تبلیغات اینترنتی

چرا گروه طراحی سایت زام؟

خدمات آنلاین

یکی از مزیت های گروه طراحی زام ارائه خدمات بصورت آنلاین می باشد. در دنیایی که وقت حکم طلا دارد گرایش افراد بسمت خریدهای اینترنتی و سفارشات آنلاین بیشتر شده است، همین امر موجب شده تا گروه طراحی زام به منظور احترام به وقت متقاضیان، ثبت سفارشات طراحی سایت و خدمات دیگر را بصورت آنلاین انجام دهد. در این روش ارتباطی کلیه طرح ها بصورت آنلاین بررسی و به تصویب نهایی می رسد، پس فرقی نمی کند کجای ایران باشید، گروه طراحی زام با بهترین کیفیت و طبق اصول سئو، خدمات شما را در دسترس عموم قرار می دهد.

پاسخگویی 24 ساعته

تعهدات کاری گروه طراحی زام در زوایای مختلف قابل لمس می باشد، یکی از همین تعهدات احترام به حقوق مشتری و پاسخگویی 24 ساعته می باشد. به این طریق می توانید در هر ساعتی از شبانه روز و بدون نگرانی از ایام تعطیلی برای ثبت سفارش خدمات مورد نیازتان در سایت زام دیزاین اقدام کنید، زام اینجاست تا روزهای روشنی برایتان رقم بزند.

ارائه خدمات در سراسر ایران

ارائه خدمات آنلاین فعالیت گسترده ای از طریق دنیای مجازی رقم می زند. هر چقدر تبلیغات و معرفی خدمات در سطح وسیع تری انجام بگیرند، به همان میزان تعداد مشتری ها و متقتضیان بیشتر می شوند. قطعا اگر در سطح استانی فعالیت کنید نباید انتظار داشته باشید که در سایر استان ها شما را بشناسند، از همین جهت گروه طراحی زام با معرفی خدمات خود در سراسر کشور، مشتریانی از گوشه و کنار ایران جذب و بصورت آنلاین خدمات رسانی می کند.

مزیت طراحی سایت با زام دیزاین

بهره گیری از بروزترین تکنولوژی ها در طراحی وبسایت

وبسایت ها به علت اینکه در لحظه با مخاطب ارتباط برقرار می کنند همواره باید بروز رسانی شوند. قطعا اگر اطلاعات سایت مربوط به چندین سال پیش باشد نمی تواند در جذب مشتری های کنونی موفق عمل کند. قابلیت های سایت های مختلف به گونه ایست که میزان بروز رسانی و افزودن صفحات جدید را تعیین می کند، پس هر چقدر خلاقت و نو آوری دارید در طراحی سایت به تصویر بکشید. استفاده از تکنولوژی های نو و بروزترین تدابیر طراحی سایت، می تواند در موفقیت کارتان سهم عمده ای  داشته باشد.

سئوی مناسب و بهینه سازی وبسایت

سئو و بهینه سازی سایت یکی از اصول حرفه ای طراحی سایت می باشد که در گروه طراحی سام دیزاین با قدرت پیگیری می شود.  رعایت اصول سئو در طراحی سایت باعث می شود که از نظر موتور جستجو گوگل با ارزش شناخته شوید و هر چقدر سایت ها بهینه سازی شوند، شانس بیشتری برای نمایش در صفحه اول گوگل دارند. با سئو سایت می توانید از رقیبان تجاری خود پیشی بگیرید و مشتریانی بیشتری از نقاط مختلف کشور جذب کنید.

گرافیک جذاب با سرعت لود بالا در طراحی وبسایت

شمایل گرافیکی سایت اولین چیزی است که مخاطب با آن ارتباط برقرار می کند پس نباید از جذابیت آن غافل شد. اگر طرح و تصویر صفحه اول سایت با یک کلیک لود شود و تصویر جذابی را به نمایش بگذارد، مخاطب برای ماندن و جستجوی خدمات در آن ترغیب می شود، همچنین اگر عناصر گرافیکی و بصری به صورت غیر حرفه ای در قالب سایت بکار روند، مخاطب غیر حرفه ای بودن آن را تشخیص داده و نسبت به کیفیت کالا و خدمات تردید می کند. گروه طراحی زام دیزاین با توجه به ترافیک کم سرعت اینترنت در ایران علاوه بر جذاب بودن گرافیک سایت، اصولی را برای سرعت لود سایت در نظر می گیرد تا بدون کوچکترین اختلال زمانی و بصورت آنلاین با مشتری های سایت در ارتباط باشید.

ایمن سازی بالا در طراحی وبسایت

امنیت سایت یکی از مهمترین پایه های پایداری و ثبات سایت می باشد که متأسفانه با وجود هکرهای حرفه ای، کمتر کسی به آن اهمیت می دهد. کسی که مسئولیت طراحی سایت را بر عهده می گیرد باید امنیت سایت را تأمین کند، به این معنی که با وجود خدمات رسانی، کوچک ترین آسیبی نبیند. امنیت سایت پروسه طویلی دارد که برای رسیدن به آن باید ابتدا امنیت بخش های جزئی تری مثل سرور، شبکه، سیستم عامل، نرم افزار، اینترنت و غیره را تأمین کرد تا به هدف امنیت وبسایت رسید. گروه طراحی سایت زام دیزاین با رعایت اصول کاربردی و ایمن سازی بخش های مختلف سایت، امنیت وبسایت شما را در مقابل هکرهای مجازی تأمین می کنند، پس با خیال راحت برای بالا بردن ترافیک سایت خود تلاش کنید و از جایگاهتان در گوگل لذت برید.

 پشتیبانی قدرتمند بعد از طراحی وبسایت

هر سایتی برای اعمال تغییرات کلی یا برای رفع خرابی های ناگهانی سایت، به تیم پشتیبانی قوی نیاز دارد تا در اسرع وقت و با آگاهی از خطاهای سایت، آنها را رفع کند. وب سایت ها به دلیل اینکه 24 ساعت شبانه روز در صفحات گوگل نمایش گذاشته می شوند و تأثیر زیادی در جذب مشتری دارند، باید بدون نقص به کار خود ادامه دهند، پس گروه طراحی زام دیزاین، با پشتیبانی قدرتمند، کارایی سایت شما را افزایش می دهد و در صورت هرگونه خطایی آن ها رفع می کند. بی شک اگر طراحی سایت را گروه خاصی انجام می دهند بهتر است پشتیبانی سایت را هم به آنها بسپارید چراکه متخصصین طراحی سایت، به کدنویسی و برنامه نویسی هایشان کاملا آگاه هستند و در صورت خطا می توانند خیلی سریع کدهای مربوطه را پیدا و تصحیح کنند.

 

نظرات (0)

    ثبت نظر