محبوب ترین ها

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

طراحی وبسایت آموزشی در زام دیزاین

طراحی وبسایت آموزشی در زام دیزاین

طراحی وبسایت آموزش عالی و آموزشگاه های حرفه ای

هدف از طراحی این نوع وبسایت حمایت از نام دانشگاه یا کالج است که برای گسترش فعالیت های آموزشی در بستر وب اقدام به طراحی وبسایت آموزشی می کند. در این نوع وبسایت ها اطلاعات زیادی برای دانشجویان، دانشکده ها و کارمندان وجود دارد که هر کدام از گروه ها با مراجعه به پنل یا صفحات مربوط به خود توضیحات لازم را دریافت می نمایند. به عنوان مثال صفحه ورود کارمندان، دانشجویان و یا اطلاعیه امتحانات و مراسمات دانشگاه در صفحات خصوصی و عمومی ارائه می شود. از این رو امنیت در طراحی بانک اطلاعاتی وبسایت آموش عالی بسیار اهمیت دارد که زام دیزاین توصیه می کند برای اینگونه سایت ها از الگو های اماده و ارزان قیمت استفاده نشود و بهتر است طراحی را افراد خبره و حرفه ای انجام دهند.

طراحی تخصصی وبسایت اموزشی در زام دیزاین

نکات مهم در طراحی وبسایت آموزش عالی

هنگامی که صحبت از طراحی وبسایت آموزشی می شود، صحبت از رقابت بالا است که به منظور جلب توجه بازدید کنندگان بهتر است صفحه لندینگ یا فرود ساده، کم حجم و قابل توجه باشد. در نظر داشته باشید اگر دانشجویان به دنبال تصویر قهرمانی باشد که منحصر به فرد است بهتر است از این تصاویر استفاده شود. بعنوان مثال در رابطه با دانشگاه مونتانا تصویر قهرمان برجسته گروه راهپیمایی است که فصل بازگشت به خانه را جشن می گیرد. این تصویر بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد بود و نگاه عمیق تری به کاربران می دهد تا محیط دانشگاه را عالی و دوست داشتنی تر ببینند، هنگامی که نمایشی از واقعیت آخر سال را هربار پیش رو می بینند.

کد نویسی تخصصی وبسیایت آموزشی در زام دیزاین

این تصاویر بازدید کننده را تشویق می کند تا بیشتر به چالش کشیده شود و از وسوسه تصویر نهایت استفاده را ببرد. دسته بندی های وبسایت به گونه ای ساده، واضح، قابل درک و کلیک طراحی شود که برای دانشجو گیج کننده نباشد. بهتر است در طراحی وبسایت آموزش عالی، از طرح های بصری و کاربردی استفاده شود به گونه ای که ناوبری کمترین نقص و بهترین دسترسی را داشته و وبسایت قابلیت اجرا روی دستگاه تلفن همراه را داشته باشد. با این حال پورتال دانشگاه در همه جا به آسانی در دسترس دانشجویان خواهد بود.

طراحی وبسایت دبستان و دبیرستان

هرچند اهداف کلی وبسایت های دبیرستان و دبستان مشابه اهداف وبسایت آموزش عالی است اما اینبار مخاطب کاملا متفاوت است. این وبسایت ها توسط والدین و کارمندان بیشتر مورد بازدید قرار می گیرد نه خود دانش آموزان. در هر صورت باز هم اینگونه وبسایت ها باید اطلاعات مهمی در آن گنجانده شود و همه چیز به وضوح به نمایش گذاشته شود.

طراحی حرفه ای و کدنویسی وبسایت آموزشی در زام دیزاین

نکات مهم در طراحی وبسایت دبستان و دبیرستان

مهم ترین نیاز والدین از مراجعه به وبسایت آموزشی دبستان یا دبیرستان فرزندشان، تعامل و گرفتن ارتباط با موسسه است. در طراحی وبسایت آموزشی دبستان بهتر است عکس های تعاملی مانند دانش آموزانی که در حال بازی هستند و یا دانش آموزان را در کلاس درس همراه معلمشان نمایش دهد. در انتخاب تصاویر وبسایت باید دقت لازم انجام شود و فکر متمرکز باید روی دانش آموزانی باشد که چقدر از تحصیل در مدرسه خوشحال هستند. با این رویکرد می توان اعتبار و ارزش مجموعه را افزایش داد. همچنین در طراحی این نوع وبسایت آموزشی بهتر است اطلاعاتی از تاریخ امتحانات، تعطیلات، مراسمات، رویداد ها و غیره قرار داده شود تا والدین پیشاپیش از هر فعالیت دبستان یا دبیرستان مطلع باشند.

طراحی وبسایت آموزش آنلاین – آموزش الکترونیک

آیا تمایل دارید بدون آنکه به مدرسه یا موسسه بروید، آموزشی خاص ببینید؟ به راحتی آموزش های لازم را روی وبسایت دریافت کنید و نمرات را به صورت آنلاین دریافت کنید. اگر برای یک بار هم که شده چنین تجربه ای را داشته اید، قطعا می دانید عالی تر از این تجربه را تاکنون نداشته اید. آموزش آنلاین صرفا به این معنا نیست که در منزل از راه دور در کالجی تحصیل کنید، بلکه چیزی فراتر، سریع و ساده تر از آن است. اینگونه سایت ها به شما این امکان را می دهد مهارتی خاص، زبان خارجی و یا هر چیزی دیگری را حتی با گوشی همراه خود بیاموزید.

طراحی و کد نویسی وبسایت اموزشی در زام دیزاین

نکات مهم در طراحی وبسایت آموزش آنلاین

برای طراحی سایت ها و فضای دیجیتال بهتر است از سبک های مینیمال و ساده کارایی خوبی دارند که وبسایت های آموزشی انلاین نیز از این قاعده مستثنی نیست.  اینگونه وبسایت ها به رهجو این امکان را نمی دهد الفبای یک آموزش را تا رسیدن به مراحل بالاتر به راحتی دنبال کنند و آموزش ببینند.

نیازی نیست از طراحی های پیچیده استفاده شود تا تصمیم گیری و انتخاب ها سخت شود. تنها چیزی که در طراحی وبسایت آموزش انلاین لازم است پنل های کسب اطلاعات بیشتر، شروع دوره های آموزشی، دوره های رایگان، دوره های اختصاصی، پیشرفته، تماس با ما و غیره است.

تفاوت وبسایت آموزش آنلاین با دیگر وبسایت های آموزشی

تفاوت این نوع وبسایت با دیگر وب سایت های آموزشی، بگونه ای است که دانش اموز اساساً در محیط دیجیتال زندگی می کنند. این به آن معنا است که باید به پروفایل و صفحات مرور دوره های دانشجو توجه ویژه ای شود. در طراحی بخش های مختلف باید دقت شود رهجو می تواند ره راحتی دوره ها را پیدا کند، مطالب را بفهمد و ببیند و در این رابطه زمان زیادی را از دست ندهد. پنل دسترسی کاربر باید به سادگی طراحی شود تا بتواند یادداشت ها را به ترتیب و برنامه های درسی خود را به موقع ایجاد و دنبال کند. بنابراین می توان در کنار این صفحات از علائم و نمودارهایی برای نمایش پیشرفت تحصیلی رهجو به نمایش گذاشت که در هرکجا به آسانی قابل دسترس باشد.

طراحی وبسایت اموزش آنلاین در زام دیزاین

کسب اعتبار با طراحی وبسایت آموزشی شما

اما چگونه می توا با طراحی وبسایت اموزشی به کسب اعتبار یا امتیاز پرداخت؟ هنگام تصمیم گیری در مورد جنبه های بصری یک وبسایت آموزشی، عوامل بسیاری را باید در نظر گرفت که مطابق با استراتژی های آن سازمان باشد. این وبسایت می تواند برای افرادی که علاقمند به کسب دانش از موسسه یا سازمان شما یا کارمندانی هستند که میخواهند دانش خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. نمونه ای از وبسایت هایی با این مزمون می توان به Skillshare اشاره کرد که برای هر مخاطب جهانی جذاب است. استفاده از رنگ های خنثی، چیدمان و طراحی قابل درک و ارائه اطلاعات و مطالب متنوع نقش بسزایی در موفقیت این وبسایت داشته است.

زام دیزاین توصیه می کند اگر می خواهید طراحی وبسایت آموزشی داشته باشید، بهتر است در آن برای مخاطبان پر جنب و جوش، دانشجویان کنجکاو و مخاطبان حرفه ای و مجرب و همچنین پرسنل امکانات لازم را در دسترس قرار دهید. این روش کمک می کند تا در هر زمینه ای وبسایت شما مورد استقبال قرار گیرد و مهم ترین بخش از اعتبار و محبوبیت خود را تشکیل دهد. زام دیزاین در طراحی وبسایت آموزشی اغلب از تصاویر متنوع، رنگ های خنثی و بدون در نظر گرفتن رده سنی بهره می برد تا همواره مدرن باشید و مدرن بمانید.

طراحی و کدنویسی وبسایت آموزش انلاین در زام دیزاین

در صورتی که می خواهید وبسایت آموزشی فعالیت و کسب و کار خود را داشته باشید این مهم به شما نشان می دهد که چه چیزی به شما کمک می کند نسبت به سایر رقبا متمایز باشید. این فرصت را با پیشنهاد زام دیزاین به کسب و کار خود بدهید تا در گستره ای وسیع تر فعالیت کنید و بدون وجود مشتریان فیزیکی و حضوری کسب درآمد کنید. آموزش های آنلاین این امکان را به کاربران نقاط دور و نزدیک می دهد تا به راحتی به مهارت های مورد علاقه خود دست یابند، از سویی با قدم گذاشتن در راه تجارت الکترونیک دامنه فعالیت ها افزایش می یابد و خواهید دید بدون درگیر شدن با مشکلات و دردسرهای تورم و بحران های مالی باز هم کسب و کار شما دایر است و از فعالیت باز نخواهید ماند.

طراحی وبسایت آموزشی با رنگ، شکل و تصاویر خاص

رنگ ها و اشکال، جنبه های تعیین کننده برند هر فعالیت از جمله موسسات آموزشی است. برند سازی با توجه به مخاطب، خواه آموزش عالی، آموزش ابتدایی/متوسطه یا یک ابزار یادگیری آنلاین ضروری و مهم است. الگوهای بصری نشان می دهد که چه کسی شما را دنبال کند و در مورد چه چیزی صحبت می کنید! همه این موارد یک برند را بیاد ماندنی می کند و این یک امتیاز خوب برای طراحی وبسایت آموزشی است. حروف برجسته آبی و طلایی داشنگاه میشیگان را در نظر بگیرید. این رنگ ها به طور کلی مترادف با رنگ این دانشگاه است و بسیار قابل تشخیص و گویا است. در سراسر وبسایت میشیگان رنگ ها تسلط کافی دارند که هوشمندانه و به آسانی به کار گفته شده اند. حتی کسانی که هرگز در میشیگان نبوده اند و ورزش های دانشگاهی را دنیال نکرده اند نیز می توانند رنگ و شکل های آن را بشناسند.

کد نویسی تخصصی وبسایت آموزش انلاین در مشهد با زام دیزاین

برند سازی با طراحی وبسایت آموزشی

برخی از موفق ترین سرمایه گذاری های برندسازی آموزش و پرورش مواردی هستند که در طراحی وبسات آموزشی از اشکال ساده و بصری جذاب بهره گرفته اند. نمونه بارز دیگر آن می توان به دانشگاه هاروارد اشاره کرد. رنگ غنی زرشکی و شکل محافظ جسورانه برای طرح این دانشگاه قابل توجه است. همچنین عنصری که چنین محبوب و مشهور شده است می تواند به عنوان محور اصلی در طراحی وبسایت دانشگاه هاروارد مورد استفاده قرار گیرد.

نظرات (0)

    ثبت نظر